חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלון רוזן: "המילואימניקים זקוקים להרבה יותר ממילים טובות – הם זקוקים למערך תמיכה"

המועמד לראשות העיר יבנה ומי שהיה מכותבי חוק המילואים וממקימי מטה המילואים הארצי, יצא בקריאה פומבית לרשויות המקומיות ולמשרדי הממשלה להקמת חבילת סיוע למילואימניקים שגויסו למלחמה בעזה.

בשני מכתבים גלויים קוראים רוזן וחברות וחברי מטה המילואים, למקבלי ההחלטות, לאמץ ולקדם חבילות סיוע למילואימניקים ובני משפחותיהם שכוללות בין היתר: תמיכה בנשות ומשפחות משרתי המילואים, הנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים ל-25%, דיור בר השגה למשרתי מילואים פעילים, סיוע מוגבר והתאמות לסטודנטים משרתי מילואים, תיאום וחיבור בין גופים ציבוריים, חברות ועסקים המוקירים את משרתי המילואים, ערבות הדדית מטעם החברות למתן מעטפת למשרת מילואים פעיל, תיעדוף בקבלה למקומות עבודה, תיעדוף בתורים ומענה לבריאות, דיור בהישג יד במכר, התחדשות עירונית בשכונות ותיקות במדינת ישראל בשעה שחוזרים מהמלחמה ומלגות קיום.

 

רוזן אמר כי, "כולנו, מכל קצוות הארץ ומכל המגזרים, מוקירים תודה לחבורה המופלאה של המילואימניקים והמילואמניקיות שהתייצבו ללא היסוס ב-7.10 תוך שהם משאירים מאחור משפחה, עבודה, עסקים או לימודים כדי להגן על מדינת ישראל ועלינו. אנחנו מחבקים גם את משפחותיהם שמתמודדות עם כל המורכבויות שהתקופה הזאת יוצרת עבורן, כפי שאני ואשתי יעל עשינו בעזרת עוגן למשפחות המילואים. מילים טובות, מחמאות וחיבוקים זה נהדר, אבל זה לא מספיק. חובה עלינו ובעיקר על הרשויות השונות לתרגם את כל אלה למעשים שיקלו על הגיבורים במדים כשהם ישובו הביתה".

 

לדבריו, "יש קונצנזוס מלא בעם לגבי הצורך לתגמל את המילואימניקים על כל מה שעשו בעבורנו בימי המלחמה הקשים האלה. זוהי חובתנו המוסרית אליהם, זה המעט שביכולתנו לעשות כדי להחזיר ולו במעט מהחוב האדיר שמדינת ישראל חבה להם. זה הזמן לעשות את זה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן