עוזי הכוהן מגיש: מה אומרים הקלפים?

תחזית שבועית על-פי התרולוגיה וקלפי הטארות, לשבוע 01/04-07/04

טלה:

רבים מבני מזל טלה פותחים את השבוע הקרוב באיטיות מסוימת וחלקכם אפילו חווים עצבות שמלווה בירידה באנרגיות ובתחושת קדרות וזקנה.

באופן כללי: השבוע אין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה ואף סיגוף. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם להתחבר אל האמונה שאתם מסוגלים להתמודד עם כול אתגרי היקום. חשיבה חיובית שכזו תאפשר לכם להבין שלא כול מה שנראה לכם קשה בהתחלה, הוא באמת כזה קשה. כך שלפעמים, "השד" לא נורא כול כך.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש ניסן מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

שור:

שבוע חיובי בפתח. נושא או עשייה שמעסיקים אתכם אינם מתקדמים. אין הדבר בא לומר שאינכם מסוגלים להזיז או לפתור את העניין. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם, אבל!!! – (ותמיד יש אבל…) ראייה מוטעית של הדברים גורמת לכך שאתם מתמקדים בפרטים הקטנים והשוליים כך שלמעשה אינכם מסוגלים לראות את התמונה בכללותה. למעשה, ניתן לומר שאתם מתמקדים בעץ אחד כך שאינכם רואים את היער כולו. במידה ותבחנו את הדברים בגדול תוכלו להבין כי ההתעקשות וההתעסקות בפרטים הקטנים מונעים מכם את היכולת להשתחרר, להתקדם ולהשיג את מה שבאמת אתם רוצים לעצמכם.

בעבודה: העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו. לעצמאים שבניכם: זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. התרולוגיה מורה לכם שהגיע העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין.

בריאות: חולשה קלה שמקורה במתח נפשי תלווה אתכם השבוע. ראשית אל דאגה! ב"ה במהרה הכול יחלוף אך הקפידו על: חשיבה חיובית, שעות עבודה נורמאליות, תזונה נכונה, פעילות גופנית מתונה ועל מנוחה קלה.

טיפ לשבוע טוב יותר: כניסתו של חודש ניסן זו הזדמנות נהדרת בעבורכם להתחבר אל כוחות רוחניים עוצמתיים לכן, אל תהססו לקחת חלק פעיל בהכנות לחג החירות הקרב. שבוע טוב יקרים, חודש ניסן שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם או מקשה עליכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש, נאה מקיים. היכולת לעמוד בקשיים היא ההחלטה לאהוב את הקושי, ללמוד ממנו ולעבוד איתו!

תאומים:

הקלף השבועי שלכם מלמד על מספר דברים שיעסיקו אתכם בשבוע זה. כגון: 1. צורך בעשיית סדר במחשבות 2. ראש לא שקט שגורם לשינה טרופה שאינה מזינה כראוי את גופכם. 3. חלומות לא טובים, פחדים וחששות מאיבוד שליטה. 4. צורך בהתפקחות וגמילה מהרגלים שאינם תורמים לכם דבר. 5. התעסקות באימהות, בהריון ולידה.

באופן כללי: המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע של התפקחות צפוי לבני מזל תאומים ורבים מכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבכם מזה זמן רב.

בעבודה: חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. לכן בשבוע זה מומלץ להנמיך ציפיות.

משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם.

אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! התיקון השבועי: להימנע מהתכחשות למציאות. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי גישה חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהסרטנים מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלף השבועי מראה ומלמד, שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. לדורשי העבודה: זהו שבוע טוב להזיז דברים שיקדמו אתכם לעבר עבודה חדשה.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת להכיל, ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה עם בן הזוג תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה ואביבית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים ובני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. חודש ניסן מבורך, שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

אריה:

טינה שאתם שומרים בלבבכם מונעת מכם לפעול באופן הנכון. המוטיב המרכזי השבוע הוא מוטיב של התחדשות וצמיחה המלווים ברגשות חיוביים, אופטימיות ואמונה בצדקת הדרך. התחושה בה אתם נמצאים כעת מעידה כי הגיע שעתכם להתקדם ולצמוח הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית הכוללת אהבה ורוחניות. חשוב לציין שהקלף השבועי מרמז על כך שיש מי שמקנא לכם ועשוי לפגוע או לעכב את התקדמותכם (עין הרע). כדי להתגונן הקפידו להמעיט בדיבור ולעשות דברים חיוביים מתוך ענווה, כמו כן הימנעו מלהיגרר לוויכוחים ולשמירת טינה. מחשבות על אמהות, הריון ולידה עולות במוחן של בנות מזל אריה. הקלפים ממליצים לשקול את העניין היטב ולהימנע ממהלכים ספונטאניים….

זוגיות: יש לכם בטן מלאה על בן הזוג שלכם והדבר מוביל לתחושת משבר ולזוגיות קרירה. דבר זה מלמד שעליכם להתאמץ קצת יותר למען הזוגיות שלכם. רבים מכם מצפים שבן הזוג יעשה מעשה כלשהו שעליו תוכלו להגיב אך עליכם להבין כי הציפייה לעשייה מצד בן הזוג אינה פותרת אתכם מעשייה. במידה ותבחרו לקחת בשתי ידיים את האחריות על הזוגיות שלכם ותעשו בעצמכם, תקבלו רק טוב. לאריות שנמצאים בקשר רגשי וזוגי עם בני מזל טלה, מומלץ בשבוע זה ליצור נתיבי תקשורת חדשים עם בן הזוג שיעזרו לכם ליצור אווירה זוגית טובה יותר. חשוב לדעת שאם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אל תהססו לפנות לעזרתו של איש מקצוע. לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. חודש ניסן מבורך, שבוע מבורך והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: "בחנות של החיים אפשר לקנות הכול, הכול שם מוצאים אך לכל דבר צמודה תווית ועליה כתובים המחירים: מחיר הגאונות – בדידות; מחיר האמת – אויבים; מחיר האהבה – ויתורים; מחיר הפעלתנות – סיכונים. בחנות של החיים קונים ומשלמים, אפילו אם את המחיר לא רואים.." -תמר תור-יאירי .

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. באופן כללי: צורך בטיפול והשקעה ביסודות עליהם נשענים החיים שלכם. היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב התחלתי וראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי העתידי שלכם מעסיקים אתכם ורבים מכם נמצאים בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. השבוע חשוב להתנהל נכון ובאסרטיביות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם.

בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש מתוך הבנה שיש דברים בזוגיות שצריך לטפל בהם. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. חודש טוב, שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

מאזניים:

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם.

בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו מכם שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית ( מורה רוחני, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיב חדש. טיול או חופשה נראים באופק והדבר מומלץ ביותר. שבוע דבש, ואלוהים אתכם!!!

הכוונה רוחנית: גבורה אמיתית משמעותה לקום מדי בוקר עם השאיפה לעשות את הדברים הנכונים. גבורה אמיתית היא להיאבק יום יום נגד אותם כוחות שמנסים למשוך ולעכב אותנו, אותם כוחות שמונעים מאיתנו לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבנו ולממשו.

עקרב:

השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. פרויקט שקורס, תוכנית שמשתבשת או התמטתות של מערכת יחסים יוצרים בלבול ומפח נפש. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית.

בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו.

בריאות: השבוע יש להיזהר מנפילות ומעידות. עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום של פינוק, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. כמו כן יהיה עליכם בשבוע זה להישמר מוירוס הקורנה ומהידבקות. חודש ניסן מבורך, שבוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

קשת:

עת לעשות!! זמן להוציא אל הפועל תוכנית או עשייה. היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת בשבוע זה למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. מתוך ידיעה "שהזורעים בדימעה, ברינה יקצורו."

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם. כמו כן טיפול בדיבור או עזרה ורבאלית שיש בהם סיעור מוחות יכולים להקל על הנפש ולעזור לגוף. חודש ניסן מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל גדי. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שאלה למחשבה: עד כמה אתם נוהגים בהגינות עם הגוף שלכם? אם מצאתם ליקויים, טפלו בהם ויפה שעה אחת קודם. חודש טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם!

דלי:

תקופה מסתיימת ואנרגיות חדשות וטובות בדרך אליכם. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דלי. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

דגים:

שבוע מאתגר בפתח. מגבלות שנוצרות עקב פחדים שקיימים במוחכם בלבד יוצרים תחושת מחנק ואף בדידות והרגשה שאתם כבולים למצב שהוא בלתי הפיך. מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל אתגר אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן זכאים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מכבלי העבדות לפחד אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם .

עבודה: שבוע מתוח. אצל חלקכם חוסר יציבות מאיים על תחושת הביטחון הכלכלי. אצל חלקכם, יש תחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם. והם מפנטזים בלבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. למי מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי להימנע מלהיכנס למרה שחורה. פנייה לעזרה כזו או אחרת תועיל לכם.

בריאות: השבוע יש להיזהר. חוסר הקפדה עשוי לגרום להידבקות בקורונה וצורך בבידוד.

זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל לבכם. בשבוע זה יתכנו ביקורים במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, פנימיה, מוסד סיעודי או מעצר\כלא, בסיס סגור, בידוד רפואי וכדומה. חודש ניסן שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כול אדם שותף עם הבורא בתהליך הבריאה. משמעות המשפט הזה מלמדת שיש לו לאדם את היכולת למשול בחייו ולשנות את גורלו, החל מאירועי היום-יום ועד להשפעות האסטרולוגיות ארוכות טווח שהשפעתם תחול על גלגוליו הבאים ועל דורותיו עתידיים .

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ
הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ
מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

בענווה, בשלווה וברוח טובה
עוזי הכוהן
0523646914
www.תרולוגיה.co.il

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן