התחזית האסטרולוגית

הורוסקופ: 9-13 באוגוסט 2020

טלה

בימי סוף השבוע: הימנעו מביקורתיות יתר. לקראת מוצאי שבת: הכינו תוכנית בילוי מהנה. שלישי-רביעי: מתח עלול להתעורר ביניכם לבין אדם נוקשה וצר אופקים. אל תיכנעו לתכתיבי הסביבה ושחררו את עצמכם ממחויבויות מתישות.

טיפ השבוע: ענייני השגרה נהיים משעממים? הטלה מיד מחפש אקשן ויוצא אל השטח. הכינו תוכניות לסוף השבוע הבא, במיוחד כאלה הקשורות לביקורים מחוץ או מבית.

שור

בימי סוף השבוע: העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. המחצית השנייה של השבוע: כדי לאפשר לקשר שבו אתם מעורבים להימשך, יהיה עליכם לשנות דברים שנמצאים בבסיס מערכת היחסים. היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם – ירגיז ויתסכל אתכם.

טיפ השבוע: מומלץ להיות מוקפים באנשים אהובים, לאפשר לעצמכם להיפתח לחוויות ולזרום עם הרגשות. ענייני כספים: מועדים לתסכול. יש צורך לתכנן היטב את צעדיכם בכל הנוגע לעסקות ולרכישות.

תאומים

תקופת מזל אריה: אתם מתנהגים ביתר פתיחות וחברותיות ומתבטאים בקלות. שני-שלישי: מיקום הירח עשוי להעיד כי האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות.

טיפ השבוע: יש לכם דחף להצליח, אך מצד שני, מתגנבת אנרגיה של ביקורתיות שמגבירה את הלחץ. ברגע של רוגז ומתח נאמרות מילים קשות מדי, ונושא רגיש עולה וצף מחדש. שימו לב: מישהו בעבודה מעורר בכם תחושת אי-נוחות ואולי ינסה לגרור אתכם לתחרות או לאיים על מעמדכם.

סרטן

במהלך השבוע חשוב להתחבר לרגשות, לעולם הפנימי, למשפחה. מיקום הכוכבים עשויים לתת דגש בענייני כספים והשקעות. גם ענייני תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים, מצב שיאפשר לכם עכשיו – ובהמשך החודש – התבוננות תכליתית, יסודית ופרקטית.

טיפ השבוע: רכישת נכס יקר תעסיק אתכם. מיקום השמש בבית הכספים שלכם (עד 22 באוגוסט) הוא חדשה משמחת: הזדמנות פיננסית תעלה על הפרק, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליה.

אריה

הכוכבים במזלכם עשויים להשפיע לטובה על חייכם, גם במישור הרגשי/סקסי. כוכב אוראנוס ממשיך להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית עם טוויסט של חזון ומקוריות. ענייני כספים והשקעות עשויים בחלקים מהחודש להיות מודגשים.

טיפ השבוע: הדברים הופכים כעת ליותר טעונים ורגשיים, ואולי אתם חשים שמישהו מגיב בקיצוניות על המתרחש. נסו להיות רגועים ולמתן את העצבנות מסביב.

בתולה

מיקום כוכבים משמעותיים במזלכם עשוי לסמל תהליכי בנייה טובים. השפעת פלוטו עשויה לחזק מאוד את האינטואיציה המשפיעה על ההחלטות ועל הפעולות.

טיפ השבוע: החיים ישתפרו רק אם באמת נשקיע בלמידה, בהפקת לקחים ובשינוי דפוסים. ענייני הלב עשויים לקבל דגש. כוכב מרס במזל טלה עשוי לסחוף לקונפליקט. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

מאזניים

התקופה עשויה להגביר אצלכם ציפיות בענייני עבודה, זוגיות וחברה. יש לכם הזדמנות להוכיח את יכולותיכם, ויש לכם אפשרות להיות פתוחים, חדשניים והישגיים. מומלץ בחום לשנות שגרה ואווירה.

טיפ השבוע: ענייני כספים עשויים לאפיין חלקים מהחודש. מי שנפגע ממשבר כלשהו (בהווה ובעבר) חייב לסגל לעצמו מודעות מנטלית למטרה מפוקסת כדי לאפשר מעבר יעיל. שימו לב: חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות.

עקרב

מיקום השמש בבית הקריירה שלכם מגביר מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי כל מה שקורה סביבכם. קחו בחשבון שלא תמיד הדברים יזרמו בנינוחות, שכן אתם נאלצים להגדיר מחדש גבולות בקשר האישי או המקצועי.

טיפ השבוע: הימנעו מהנטייה לעקשנות ורגישות בכל הקשור בענייני מעמד וסמכות. אל תמהרו לשרוף גשרים, השבוע תהיו זקוקים במיוחד למסגרת ולמשמעת. סגלו זהירות בענייני כספים והשקעות.

קשת

אתם זקוקים לסביבה רגועה שתאפשר לכם להתרכז בעיסוקכם, התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי. יש לכם אפשרות להרשים בחוכמתכם וביכולת הדיבור והשכנוע שלכם.

טיפ השבוע: סִמכו על כושר הארגון שלכם והאמינו ביכולותיכם. שמירה על איזון ועל פרופורציה – אלו הדברים שהכי חשוב לדבוק בהם עכשיו. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית, ושימרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.

גדי

אתם נחושים לזכות בהכרה, ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. יש מביניכם כאלה שמתכננים במהלך התקופה לנסוע לחו"ל לצורך קידום הקשור למוניטין ולמעמד. לכן כדאי שתסגלו לעצמכם פתיחות וראייה קוסמופוליטית רחבה, שיהיו אבני היסוד לבנייה עתידית.

טיפ השבוע: הנבונים שביניכם יחושו מה נכון ומה לא נכון לעשות, וכדאי להאמין לתחושת הבטן. בהמשך על פי רוב אתם נוכחים בצדקתכם.

דלי

חלקים מהחודש הקרוב עשויים להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. השתמשו בקסם האישי שלכם ליצירת קשרים איכותיים. מטבע הדברים מומלץ להתחבר לפעילויות לא שגרתיות. בחלקים מהתקופה אתם מתקשים לעמוד בדרישות שלכם מעצמכם ומול לחצי הסביבה התובענית והחונקת.

טיפ השבוע: הימנעו מפני גישה נמהרת ומתסכלת שעשויה לגרור התנגדויות, גלויות או סמויות מצד אנשים קרובים אליכם. הגישה הזאת תעזור לכם בתפקוד נבון וחכם ועמידה בלחצים לא רצויים.

דגים

התקופה עשויה לחדד לרבים מכם האינטואיציות. מי שמנסה לפעול שלא ביושר יתקשה להצליח בכך, כי כעת יהיה קל לקרוא את מחשבות הזולת, כמו במכשיר רנטגן אישי, המשקף בבירור את תוכו של אחר.

טיפ השבוע: כדאי להאזין לקול הפנימי, גם אם הוא גורם אי-נעימות. זאת כדי לאבחן אנשים, מצבים ותוכניות. אנשים ירגישו בדיוק מה טוב עבורם, יקלטו אחרים במבט אחד, וההתרשמות הראשונה תתברר כנכונה. בהצלחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן