אז מה אומרים המזלות השבוע?

תחזית שבועית על-פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע המתחיל היום - עד ה-09/12/21 [] עוזי הכהן

תצלום: part of zodiacal clock in Prague city

טלה

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. הציטוט השבועי: "שום דבר לא יכול לעצור את האיש עם הגישה הנכונה מהלשיג את מטרתו. שום דבר עלי אדמות, לא יכול לעזור לאדם עם הגישה הלא נכונה." – תומס ג'פרסון. שבוע מבורך, חג אורים שמח, חודש טבת טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחלף.

שור

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב לקדם רעיונות שחשוב לכם לממש. השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בבגרות ובהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם.  זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה. הציטוט השבועי: "אומץ הוא לא תמיד שאגה, לפעמים אומץ הוא קול חלוש בסוף היום שאומר – מחר אנסה פעם נוספת." – מרי אן ראדמאכר. שבוע מוצלח, חודש טבת מוצלח, המשך חג חנוכה שמח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית:  "כל ישראל ערבים זה לזה". קביעה זו מחייבת כל אחד מאתנו כלפי חברו.  מה לאחרונה אתם עשיתם למען אחרים?

תאומים

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. הציטוט השבועי: "התהילה הגדולה ביותר שלנו אינה בלעולם לא ליפול, אלא בלקום בכל פעם שאנו נופלים." –קונפציוס. שבוע מבורך, המשך חג חנוכה שמח, חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

סרטן

שבוע חיובי בפתח. שחרור והקלה יוצרים אווירה טובה יותר.. פחד שמתבדה יוצר תקווה ומשפיע לחיוב על מצב הרוח שלכם.. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. כעת, שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע על רבים מבני מזל סרטן. וויתור מרצון על דברים בהם מיצתם את עצמכם, יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה שתוביל ב"ה להכרה בעשייתכם, ולהכרה במקצועיות שלכם. היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון . זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. הציטוט השבועי: "מכשולים הם הדברים המפחידים שאתה רואה כשאתה מוריד את העיניים מהמטרה שלך." – הנרי פורד. שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

אריה

שבוע חיובי בפתח. תהליך כזה או אחר מסב לכם נחת ויוצר תחושת שביעות רצון.  לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לחיפוש אחר יעוד וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר שריר וקיים. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר אתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. לאלו מכם המחפשים זוגיות יהא זה זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. זוגיות: כל אחד צריך מידי פעם להיות קצת לבד עם עצמו. השבוע זה תורכם וזה בסדר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש את עזרתו של בן זוגכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. הציטוט השבועי: "אל תתן למה שאתה לא יכול לעשות להפריע למה שאתה כן יכול לעשות" – ג'ון רוברט וודן. האתגר השבועי: לחזק את כבודם העצמי של סובבים אתכם. שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טבת טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית:  הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה.

בתולה

המהות של השבוע היא מהות חומרית. חוסר יציבות כלכלית מציב אתכם בנקודה שאתם לא אוהבים להיות בה. באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. הציטוט השבועי: "לחיות זה הדבר הנדיר ביותר בעולם. מרבית האנשים מסתפקים בלהתקיים" – אוסקר ווילד. שבוע מוצלח שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

מאזניים

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. הציטוט השבועי: "שב אם אתם חושבים שאתם קטנים מדי בשביל לשנות משהו, נסו להירדם כשיש יתוש בחדר." – (אניטה רודיק). שבוע מוצלח שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

עקרב

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל עקרב מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים במחשבות, מעשים ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: הגשמה עצמית היא המפתח לסיפוק אישי כך קבעו חוקרים ומביני דבר. מצאו גם אתם דרך לממש ולגשים את עצמכם ותבינו על מה הם מדברים אותם חוקרים ומבני דבר…  הציטוט השבועי: "לאכול בריא זה יקר, אבל להיות חולה יקר יותר." – ד"ר גיל יוסף שחר. שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

קשת

למרות שחלקכם חוגגים יום הולדת, בשבוע זה אתם מתקשים להתחבר לשמחת חיים אמיתית ולרבים מהקשתים אין הרבה מוטיבציה וחשק לחגיגות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים.  אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. הציטוט השבועי: "לא נכשלתי, הצלחתי למצוא 10,000 דרכים איך זה לא עובד" – תומס אלווה אדיסון. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, המשך חג חנוכה שמח, חודש טבת טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

גדי

שבוע חיובי בפתח. עיקרו של שבוע זה יעמוד בסימן העבודה, הפרנסה והקרירה. באופן כללי: רבים מבני מזל גדי עוברים לאחרונה סיעור מוחות לגבי סוגיה זו או אחרת. פנייה לייעוץ והכוונה יתנו לכם את היכולת להגיע לבחירה או החלטה נכונה. בעבודה: עליכם לקבל החלטה ומתקיים בכם מאבק פנימי הגורם להתלבטויות לגבי הדרך בה עליכם לפעול. הרשו לעצמכם להתלבט, בדקו את כל האפשרויות הקיימות, רק כך תוכלו לגבש דעה ודרך פעולה. וזאת רק לאחר שסקרתם ובדקתם את כל האופציות הקיימות. כמו כן אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק שבעזרתו תוכלו ב"ה לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. הרחבת סמכות או קידום כזה או אחר עולים על הפרק. למחפשי העבודה: ניתן לומר שהשבוע יזמן לכם הזדמנות חדשה לעשייה ברוכה ופרודוקטיבית. הזדמנות זו ניתנת לכם משמים ומטרתה להביא לשינוי חיובי בתחום זה. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל שניתן להם משמים, צפוי שינוי חיובי ומרענן אשר ישפיע על הקריירה המקצועית שלכם בטווח הארוך. (בקיצור יש חזרה לעבודה מעבר לפינה..) זוגיות: הדגש בשבוע זה נמצא בתקשורת המינית שבתוך הקשר. הקלף השבועי מלמד על כך שיש פערים בתשוקה המינית שיוצרים מתיחות סמויה שיש לגשר עליה בעזרת שיחה טובה והיגיון בריא שבכוחם לתת לנושא האינטימיות בתוך הקשר את המקום הראוי לו. זכרו שעם הזמן, המשיכה המינית נוטה לדעוך והמחויבות למנוע את הדעיכה הזו מוטלת על שני בני הזוג כאחד. לפנויים: הזדמנות טוב להיכרות מעניינת מגיע. לכן היו פתוחים לקבל והיו מוכנים להעניק מעצמכם. הציטוט השבועי: "השאלה היא לא כמה אנחנו נותנים, אלא כמה אהבה אנחנו מכניסים אל תוך הנתינה שלנו." – האם תרזה. טיפ לשבוע טוב יותר: ככול שאדם גדל ומתפתח ייצרו גדול ממנו. לכן, היזהרו בגאווה וגלו צניעות וענווה. שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית:  לגדולה מגיעים כשצועדים בעקבות הנשמה, תוך רתימת כוחותיו של הגוף.

דלי

שבוע חיובי בפתח. בשורה משמחת או הפתעה נעימה יוצרים אווירה נוחה יותר. המפתח לשבוע מוצלח הוא, אהבה עצמית וקבלה עצמית. באופן כללי: ענייניים שדשדשו עד כה מקבלים השבוע תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום. המוטיב המרכזי השבוע קשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. לאחרונה לבכם מאותת לכם כי הוא חש דחף עז בכל הקשור לאהבה, צמיחה רוחנית, רגש, חום וזוגיות. לאלו מכם אשר יבחרו להציב את נושאי הרוח והרגש בראש סדר העדיפות שלהם, צפויה התחדשות רגשית ורוחנית אשר תשפיע לטובה על מישורים רבים בחייכם. בבית: מישהו ששב הביתה לאחר היעדרות ממושכת גורם לשמחה ולהחזרת תחושת היציבות של הבית. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. נושאים שקשורים בלמידה והתפתחות אישית עולים על הפרק. התחברות לעשייה שכזו תזמן לחייכם הזדמנויות מבורכות לשינוי ולצמיחה. זוגיות: שבוע טוב לזוגיות ולשיתופי פעולה בתחום הרגש. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שביניכם: צפויה ב"ה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי, ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. התיקון השבועי: להאמין שמגיע לכם את כל הטוב שבעולם. הציטוט השבועי: "אדם חייב להיות מוכן לוותר על מי שהוא, כדי להפוך למי שהוא יכול להיות" – איינשטיין.  שבוע טוב, המשך חג חנוכה שמח , חודש טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית:  אהבה עצמית – "אני אוהב את עצמי" – זה לא משפט אגואיסטי כמו שלימדו אותנו. רק מי שאוהבת את עצמו יכול להעניק אהבה. .

דגים

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל דגים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. סיעור מוחות: שאלה למחשבה –  האם יש דבר שאתם רוצים לעשות ולא עושים? מה עוצר אותכם? הציטוט השבועי: "האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות" – קונפציוס. שבוע מבורך, חודש טבת מוצלח, המשך חג אורים שמח ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

***

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן