חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למעלה מ-5,000 צועדים השתתפו בצעדת האביב של רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו היום, שישי (26.4), את צעדת האביב המסורתית, שיצאה בפעם הראשונה מפארק ההדרים היפיפה במזרח העיר. למשתתפים חיכו לאורך כל המסלול הפעלות ופעילויות מגוונות המיועדות לכל הגילים.

כזכור, עיריית רחובות והחברה העירונית החליטו לדחות את הצעדה מיום חמישי, ליום שישי, בעקבות השרב הכבד שפקד אותנו אתמול. היום, חל שיפור משמעותי בתנאי מזג האוויר ואלפי משתתפים, משפחות, מבוגרים וילדים הגיעו להשתתף בצעדה המסורתית.

הצעדה, שהתקיימה השנה בסימן "אחדות העם", כללה מסלול חווייתי של 6 ק"מ ו- 3 ק"מ. לאורך כל המסלול חיכו למשתתפים תחנות צל וריענון ובנוסף, הצועדים נהנו מהפנינג חגיגי, שכלל תחנות פעילות חווייתיות לכל המשפחה, מופעי אמנים, מתחמי קארטינג חשמלי, אופניים המייצרים חשמל, תחנת יצירות לחג, להטוטני קרקס, מוזיקאים ועוד.

ראש העיר, מתן דיל: "השנה הצעדה הייתה מרגשת במיוחד, שמחתי לפגוש משפחות, ילדים, צעירים ומבוגרים שהגיעו לצעוד ולבלות יחד. אני מודה לכל מי שלקח חלק בעשייה והוביל להצלחת האירוע. נתראה גם בשנה הבאה!".

מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אביב איטח: "צעדת האביב היא אחד מאירועי הספורט המשפחתיים והיפים שיש לנו בעיר ואנחנו מתכוונים לשמור על המסורת הזאת. אני מודה לעובדות ועובדי אגף הספורט על העבודה המאומצת על הצלחת האירוע. נמשיך לשמור על האירועים האהובים וניזום אירועי ספורט חדשים נוספים מהם ייהנו כל תושבות ותושבי העיר".

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: ״בשנה הייחודית הזו התרגשנו לראות אלפי משפחות צועדות ונהנות באירוע הספורט והפנאי הגדול באזור השפלה- צעדת האביב, בה צועדים במרחבים הפתוחים של רחובות. תודה לכל אלפי התושבים שהגיעו! ברכות לכל העובדות והעובדים שפעלו בהכנת האירוע והצלחתו בתנאי מזג אוויר לא קלים. אני מזמין את התושבים להשתתף באירועי הספורט הבאים! ".

קרדיט צילום: אולפני רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן