חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהשתתפות שרים וחברי כנסת: נערך טקס חנוכת בית הכנסת אור לשמשון

הציבור הרחב הגיע לכבד ולעלות את קרנה של תורה וגם לחלוק כבוד וזיכרון לשמשון צור ז"ל, אביו של גיא צור, איש הציבור

אירוע מרגש ומדובר נערך אתמול (ראשון) במבנה בית הכנסת המהודר ברחוב החרצית 10 ברחובות. הציבור הרחב הגיע לכבד ולעלות את קרנה של תורה וגם לחלוק כבוד וזיכרון לשמשון צור ז"ל, אביו של גיא צור, איש הציבור, אשר יחד עם משפחתו וחבריו מקדם מפעלי חסד רבים למען הציבור.

לצד פתיחת בית הכנסת, שאורגן באופן מרשים על ידי משפחת צור וועד בית הכנסת, התקיימו קטעי שירה וזימרה של איתי לוי ציון גולן ואהרון ירימי וגם תפילה להחזרת החטופים ושלום החיילים.

בין האורחים שהגיעו: השר אלי כהן, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, השר לשעבר סילבן שלום, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, אביגדור קהלני גיבור ישראל וד"ר יגאל בן שלום. הייתה נוכחות מרשימה של ראשי העיר רחובות מתן דיל ורחמים מלול, חברי מועצת העיר בהווה ובעבר ותושבים רבים, שהכירו והוקירו את זכרו של אב המשפחה שמשון צור ז"ל.

גיא צור איש הציבור ובנו של שמשון ז"ל: ״תודה גדולה לכל מי שלקח חלק בחנוכת בית הכנסת. בית הכנסת הוא חלק מפעיליות רבות שאנו מבצעים בשליחות ובמסירות למען הציבור לאורו של אבי שמשון ז"ל. אני מודה לכל מי שלקח חלק באירוע, למכובדים הרבים שהשתתפו ומזמין את הציבור להשתתף בתפילות ובשיעורים שיתקיימו במקום, כאשר הודיה ותפילה שלוחה לחיילים היקרים שלנו ולחזרה מהירה של החטופים."

 

קרדיט צילום: אורן דהרי והכובע

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן