חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בצל ההיערכות למלחמה בצפון: אלון רוזן הוביל את הכנס השנתי של ארגון OSAC בישראל

במסגרת הכנס נבחר אלון רוזן לנאום כנואם מרכזי בנושא לקחי ה- 7 באוקטובר. רוזן ציין כי לרשויות המקומיות ישנה חשיבות מכרעת כיצד תראה המלחמה במידה ותיפתח בזירה הצפונית

הארגון מארגן כנס שנתי והשנה הכנס התארח בחברת גוגל ישראל. במסגרת הכנס נבחר אלון רוזן לנאום כנואם מרכזי בנושא לקחי ה- 7 באוקטובר ולהוביל ולהנחות את הפאנל המרכזי של הכנס שעסק בתחום ההמשכיות העסקיתלקחים מ-7 באוקטובר והיערכות להרחבת המלחמה לזירה הצפונית.

ארגון OSAC הינו "המועצה המייעצת לביטחון מחוץ לגבולות ארה"ב לחברות אמריקאיות בעולם". הארגון הוא שותפות ציבוריתפרטית בין שירות האבטחה הדיפלומטי של מחלקת המדינה האמריקאית (DSS) וגופי הבטחון של ארגונים וחבורת אמריקאים הפועלים מחוץ לארה"ב.

החברים בארגון OSAC חולקים מידע בנושאי חירום, ביטחון ואבטחה מתוך התפיסה של הגנה על אזרחי ארה"ב מחוץ לארה"ב והגנה על חברות אמריקאיות בינלאומיות דוגמת Intel, Microsoft, META המחזיקה את פייסבוק, ווצאפ אינסטגרם, Google ועוד חברות רבות.

המשימה העיקרית של OSAC היא קידום שיתוף הפעולה הביטחוני בין המגזר הפרטי של חברות מארה"ב ומשרד החוץ של ארה"ב על ידי טיפוח רשת גלובלית של אנשי ביטחון המחליפים מידע ושיטות עבודה וזאת בכדי להפחית סיכונים של ארה"ב והחברות מארה"ב ברחבי העולם.

השנה הכנס כלל כ-150 משתתפים מהחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי ואירח עוד עשרות משתתפים מרחבי העולם.

את הכנס כיבדו שנוכחותם בכירים משגרירות ארה"ב בישראל ואת הכנס פתח ונעל מנהל מערך הביטחון של ממשל ארה"ב בישראל.

במסגרת דבריו ציין רוזן את חשיבותה היערכות מקדימה בתפיסה המשלבת בין מגוון תרחישים ובוחנת התממשות של מספר אירועים בזמן אחד. כמו כן ציין כי לרשויות המקומיות בישראל ישנה חשיבות מכרעת כיצד תראה המלחמה במידה ותיפתח בזירה הצפונית. מלחמה עם חיזבאללה לדבריו עשויה לגרור איתה פגיעות משמעותיות בעורף האזרחי בישראל וזאת לצד פגיעות משמעויות בתשתיות מדינתיות כמו חשמל, מים. תקשורת ועוד.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן