חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשפחות הצעירות ובני הנוער מצביעים "יש חוזה חדש ביבנה"

רשימת 'חוזה חדש' ביבנה, בהובלת ליאור דדוש ולי-אור דיין, קוראת למשפחות הצעירות ולצעירי העיר, ולכל מי שמבקש לראות את יבנה הופכת לבית נעים לכלל תושביה - להצביע 'יש' ובכך לסייע לקדם בעיר נושאים מהותיים

"הגיע הזמן להתייחס גם למשפחות וצעירי העיר החילוניים כ"מגזר", בעל דרישות ומטרות ספציפיות שצריכות להיות מיוצגות במועצת העיר" – כך אומרים היום ליאור דדוש ולי-אור דיין, מובילי רשימת 'חוזה חדש' ביבנה, פחות מ-24 שעות לפתיחת הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות.

"ברור שכל ראש עיר שייבחר יצטרך להקים קואליציה עם הרשימות האחרות, ולפי הרכבן ייקבעו סדרי העדיפויות בעיר וההחלטות שיתקבלו לאורך הכהונה, ולכן חשוב לייצר עבורו הרכב מפלגות שמייצג את הערכים שתרצו לקדם", הם מסבירים.

"בני הנוער מחפשים את עצמם"

״שמנו לעצמנו כמטרה להרחיב את מגוון הפעילויות בשעות הפנאי לבני הנוער, באמצע השבוע וגם בסופ"ש, ולייצר מרחבים בטוחים לבילוי״, אומר דדוש, "רק בשישי האחרון יצאנו לסיבוב ברחבי העיר וראינו עשרות בני-נוער מחפשים עצמם בתחנת הדלק, זה פשוט לא נתפס שאין להם שום מענה״.

"זו הסיבה שיש להתייחס לעצמנו כמגזר", מוסיפה לי-אור, "כך נציב במועצת העיר סיעה שדורשת מענה לנושאים האלה, גם אם הם מורכבים".

"לייצר השפעה טובה על ראש העיר"

בין השאר ליאור ולי-אור פועלים למען קביעת מדיניות סביבתית מקצועית, קידום שיוויון מגדרי במועצת העיר וברחבי העיר בכלל, הגדלת תקציבי תנועות הנוער, ועוד.

"כל ראש עיר שייבחר יצטרך להקים קואליציה עם הרשימות האחרות, ולפי הרכבן ייקבעו סדרי העדיפויות בעיר וההחלטות שיתקבלו לאורך הכהונה"

"נושאים אלה משפיעים על עתידנו ועל עתיד ילדינו", מסכמים שניהם, ״כדי שנוכל לייצר השפעה טובה על ראש העיר שייבחר, אנו שואפים לשני מנדטים ולהגיע למשא-ומתן קואליציוני עם מטרות ברורות למען התושבים. יש לנו רשימה שמורכבת מתושבים נהדרים שתורמים לאורך השנים בעיר, כל אחד בתחומו, וכעת רוצים לשנות את מוקדי קבלת ההחלטות ולהשפיע על עציד העיר".

השניים מבהירים עוד כי הסיעה פועלת בשותפות, כך שכל חבריה יכולים לקחת חלק בהחלטות ובנושאים שיועלו לסדר היום ולהשפיע.

"וזה מה שמייחד אותנו!", מדגישים הליאורים, "אנו קוראים לכם לשים 'יש' בקלפי, ולהתאחד לראשונה ביבנה כמגזר שמעלה דרישות מהשטח אל שולחן קבלת ההחלטות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן