חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בת ים: הרב פינטו רואה בכניסה למועצה תפקיד חשוב ושליחות אמיתית

מספר שבועות אחרי שרשימות הציונות הדתית ודגל התורה סיכמו על ריצה משותפת עם רשימת עוצמה יהודית בראשות הרב פינטו, מבשר לתומכיו כי הוא יהיה האוזן הקשבת של החלשים, יפעל למען ביטחון הילדים וירים את קרנה של התורה בעיר בת ים, תוך שמירה על זהות יהודית ואיחוד הקצוות.

מספר שבועות אחרי שחברי הרשימה המאוחדת חתמו על הסכם ריצה משותפת בין שלוש המפלגות: הציונות הדתית, דגל התורה ועוצמה יהודית, נקבע כי היא תרוץ בהובלת מועמד עוצמה יהודית, הרב חכם שלמה פינטו, ושואפת לייצג את כלל הציבור בעיר בת ים בדגש על הקהל המסורתי, הדתי לאומי והחרדי. נציג הציונות הדתית ברשימה יהיה אברהם חקק, ונציג יהדות התורה יהיה יהונתן אלחרר, כאשר את הרשימה יוביל הרב חכם שלמה פינטו תחת הכותרת "חייבים עוצמה – במועצה".

 

חברי הרשימה אשר חתמו על ההסכם, הדגישו את חשיבות האחדות למען תושבי העיר בת ים, ולמען שמירה על הזהות היהודית של העיר. העומד בראש הרשימה הוא כאמור הרב פינטו, אשר היה לוחם ביחידה מובחרת משנת 2000, הכוללת מגוון תפקידי לוחמה ופיקוד – הוא סיים שירות סדיר בהצטיינות וביצע שירות מילואים פעיל ועשיר בשלל תפקידים תוך שימת דגש על תרומה מרבית לצרכי הצבא.

במלחמת חרבות ברזל גויס מהימים הראשונים לטובת המלאכה החשובה של טיפול בגופות תוך שמירה על כבוד המת ולאורך כל החודש הראשון ללחימה פיקוד על מחלקת אנו״ח במספר משימות, לאחר מכן התנדבות לתפקיד רב גדודי בגולני 13 שחוו מכה קשה בנפש וברוח, ותעסוקה מבצעית בגבול מצרים. "במהלך המלחמה שמנו דגש על רוח הלוחמים, החיילים וכל האזרחים שפוגשים בדרך, נושא מורל העם היה בחשיבות הגבוהה ביותר והמסר הברור של – כוחנו באחדותינו". הוא אמר.

עוד הוסיף: "החל מה 7.10 הופנו כל המשאבים והמאמצים של מטה הבחירות לטובת תמיכה בחיילים, במילואימניקים, במשפחות החטופים והשכול, המפונים וכל תושב שהיה צריך עזרה. בכל יום ירדו משאיות עמוסות בביגוד, מזון ושלל פינוקים לשטחי כינוס ונקודות מפגש של חיילים. הוצאו אינסוף תמיכות של מזון ואמצעים למשפחות מפונים בבת ים וניתנה תמיכה בכל תחום למשפחות השכול בסביבה".

יש לציין כי הרב פינטו היה שותף פעיל בבניית כיתת הכוננות ועשה רבות כדי שמיזם יצא לפועל במהירות ויעילות השיג לוחמים ותלמידים, כדי לזרז היה אמור לפקד על הכיתה אבל בגלל שירות מילואים פעיל נבצר ממנו.

עתידה של שכונת פארק הים

פארק הים זוהי שכונה חדשה ויוקרתית בבת ים, המאופיינת באוכלוסיה צעירה ומשפחות חדשות עם מרכז מסחרי ענף ומתקנים ציבוריים. בלב השכונה הוקם בית הכנסת ״כל ישראל״ בראשות הרב חכם שלמה פינטו, בו מתקיימות בכל יום תפילות, שיעורים, כולל ייחודי המשלב אברכים מבני ברק וצעירים מבת ים, פעילויות לקהילה בחגים ומועדים, אירועי שמחה ואבל ועוד מגוון פעולות שמטרתן להביא לקירוב ואהבת חינם בין התושבים המבקרים.

לסיכום, הרב רואה בכניסה למועצה תפקיד חשוב ושליחות אמתית שבה יהיה האוזן הקשבת של החלשים, יפעל למען ביטחון הילדים וירים את קרנה של התורה בעיר תוך שמירה על זהות יהודית ואיחוד הקצוות. הוא אמר: "אני שמח מאוד שהצלחנו להגיע לרגע הזה. שמנו מאחור שיקולים פוליטיים והחלטנו להתמקד אך ורק בדבר אחד – הצרכים של תושבי העיר בת ים. יש לנו אתגרים רבים, ואני בטוח שהחזית המאוחדת שאנחנו מציגים כאן היום תזכה לאמון הציבור ותהווה כוח גדול ומשמעותי בבחירות הקרובות, וכך נצליח לשמור על בת ים חזקה ועל הזהות היהודית של העיר".

יש לציין כי בבחירות לכנסת ה-25 מפלגת הציונות הדתית שרצה יחד עם עוצמה יהודית השיגה בעיר בת ים 6,783 קולות.

 

צילום: הפורום הדתי בת ים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן