חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התחזית האסטרולוגית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 9/2 - 15/2

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 09/02/24 ועד –  15/02/24.

 

טלה:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש, מערכות יחסים והתחום הרוחני. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו ב"ה בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: חטאי הלשון שנואים על התורה עד כדי תיעוב. עשרות פעמים, בוואריאציות שונות, מזהירה התורה אותנו מפניהם. היא תובעת מאיתנו  להימנע מלשון הרע, רכילות, הוצאת שם רע, שקר, ניבול פה, ושאר מוצאות הפה המכוערים. היא מלמדת אותנו את האמת הגדולה, שדיבורו של אדם מלמד על אופיו, כי הלשון היא ראי הנפש. על כן, עליכם להקפיד "ולנקות" את לשונכם.

 

 

שור:

קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד מכישלון וחוסר יכולת לספוג ביקורת יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות, הפגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים שימוש פסול יוביל למריבה וסכסוך.. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שכוללים פיטורין או שינוי במהות העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: על מנת לרכוש ולהפנים כל דבר חוכמה שהוא, עליך לחזור ולשנן אותו שוב ושוב, עד שתכיר אותו בעל פה. זו הדרך לחיות. זו הדרך לצמוח. זו הדרך להתעלות.

 

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על תום של תקופה, סיומו של פרק ואצל חלקכם, יצאה לדרך חדשה. אצל אלו מכם שנולודו בחודש מאי, ניתן לראות שלאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. באופן כללי: תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה ונכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לרבים מכם, להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: חוסר יציבות. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: יש לנו "בחירה חופשית" להחליט בדברים שהם בעלי משמעות נצחית. אנחנו יכולים לבחור להתרחק מא-לוהים – והוא יאפשר לנו לעשות את זה. לא משום שהוא רוצה שזה יקרה, אלא משום שהוא רוצה שתהיה לנו עצמאות – גם אם נשתמש בה בצורה לא נכונה.

 

 

סרטן:

המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל סרטן. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. זמן טוב למנף רעיונות לקידום העסק. בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן. זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר. שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח"זל. לכן הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: היחסים שלנו עם א-לוהים הם של אב ובנו. בדיוק כפי שאב ממלא את בקשתו של בנו, כך גם א-לוהים נענה לתפילותינו. השליט האינסופי שברא כל מולקולה בעולם, יכול לשנות את מהלך המציאות כדי להיענות לתפילתך.

 

אריה:

היכולת שלכם להתעלם מקולו של היצר הרע ולעמוד אל מול פיתוי כזה או אחר תיבחן בשבוע זה. בספר בראשית (פרק ד' פסוק 7) כתוב: "לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ." המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד "ולמכור" את נשמתכם לשטן. הקלף השבועי מלמד שהיכולת שלכם להתמודד אל מול התמכרות שאתם לוקים בה בכוחות עצמכם אינה באה לידי ביטוי ולכן, כדי לכם לשקול בחיוב פנייה לעזרה של גורם חיצוני שיש בכוחו להחזיר לידכם את השליטה על חייכם. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. בריאות: בשבוע זה מערכת החיסון שלכם איננה במיטבה לכן הקפידו להישמר ואל תזלזלו לא בשפעת וגם לא בקורונה. טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. כמו כן קריאת מזמור צא' בספר תהלים, יש בכוחו לספק בטחון והגנה מפני מזיקים שונים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

 

בתולה:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. זהו שבוע טוב לאהבה עצמית וגם לאהבת האחר. זהו זמן טוב לרומנטיקה, היכרות וחיזור. עזרה שמגיעה מסייעת לכם בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים את בטחון עצמי שלכם. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: אם אתם חיים כאילו תמיד יהיה עוד מחר, אין סיכוי שתעשו הרבה היום. חכמינו אומרים ב"פרקי אבות": "ושוב יום אחד לפני מיתתך." כלומר – חזור לדרך הנכונה יום אחד לפני שתמות. ומתי בדיוק יהיה היום הזה…? אין לדעת. אם כך, אין ברירה חייבים להתחיל כבר היום.

 

 

מאזניים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על טלטלה רגשית  (הרגשה שהאדמה תחתיי רועדת( ורבים מבני מאזניים, זקוקים בשבוע זה לאיתחול מחדש (רייסטארט) וזאת על מנת  שיוכלו לשוב ולתפקד כראוי. חולשה רגשית ופיזית יאפינו את השבוע הקרוב והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהתמודדות אל מול סוגיה בריאותית או כאב פיזי ממשי. בשבוע זה יהיה עליכם להקפיד ולהשימר מנפילות פיזיות ומנפילות רוחניות כאחד. נפילות פיזיות: תאונות, חבלות, גירושין, פיטורין, נפילה עסקית וכו'. נפילות רוחניות: שחיקה בערך העצמי וירידה בדימוי העצמי, פחד מיכשלון ודחיינות. כדי להימנע מכך ולהתגבר, יהיה עליכם לדבוק בשבוע זה בחשיבה חיובית עד כמה שניתן. הימנעות מחשיבה שלילית היא התרופה הטובה ביותר למצב בו רבים מכם מצויים. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

 

 

עקרב:

רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואחרי אופוריה קטנה שחוויתם לאחרונה, מגיע שלב שבו אתם מתחילים לעכל באמת את כול התהליך שעברתם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי/זוגי, שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי/כלכלי של מקום מגורים, עבוד יציבה, הכנסה קבוע וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה . כדי לזכור! שברגעים כאלה של שפיפות רוחנית, יש מי שיכול לעזור. )רב, פסיכולוג, חבר טוב, בן זוג, ייעוץ רוחני, אח וכדומה.) תהליך השיתוף יאפשר לכם לראות את מצבכם גם מנקודת מבט אחרת. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: תחושת זקנה מרחפת מעל זוגיותכם. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים עדין אין בנמצא. ב"ה אולי בשבוע הבא. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל – אמרו מעט ועשו הרבה.

 

 

קשת:

רבים מכם שרויים בחיפוש אחר דרך, שביל או נתיב שיאפשר לכם למצוא את האור..תהליך זה של חיפוש ממושך, יוצר אצל רבים מכם עייפות נפשית שמלווה בתחושת זקנה שגורמים לרבים מכם להתכנס לתוך עצמם ולעתים אף להתנזרות מהנאות החיים הפשוטות. באופן כללי: דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים מלמדים שתחושות אלו נובעות בעיקר מעצם העובדה שרבים מכם חשים כי הם אינם נמצאים במקום בו הם באמת רוצים להיות. בעבודה: מתיחות במקום עבודתכם יוצרת אווירה לא נעימה שמחזקת בלבכם את ההרגשה שעליכם למצוא עבודה חדשה. גם אם כך הם פני הדברים, חשוב לזכור שאין זה הזמן המתאים להמר ולקחת סיכונים ועליכם להתגבר ולשמר את המצב הקיים גם אם הוא לא כל כך לרוחכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. ליוצאים לחו"ל צפויה ב"ה נסיעה טובה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: א"ַל-תְּבַהֵל עַל-פִּיךָ וְלִבְּךָ אַל-יְמַהֵר, לְהוֹצִיא דָבָר–לִפְנֵי הָאֱלֹהִים:  כִּי הָאֱלֹהִים בַּשָּׁמַיִם וְאַתָּה עַל-הָאָרֶץ, עַל-כֵּן יִהְיוּ דְבָרֶיךָ מְעַטִּים." את העצה הזו מעניק לכם קהלת החכם באדם כדי לכם לשמוע בקולו…

 

 

גדי: המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. עצה ותובנה: קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

 

דלי: קדימה הסתער!! רוח גבית מאפשרת לכם בשבוע זה ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חולם שברצונכם להגשים מצריכים מכם לאמץ אסרטיביות ולפעול בנחישות. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דלי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

 

 

דגים:

זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם "לתפוס את השמש בקרניים.." שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי חיובי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם.. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן