חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקרוב: מסיבת סוף הקיץ ברחובות

"התקווה 6", אנה זק, רביב כנר, בן זיני, "ג'ימבו ג'יי" ולהקת "ספא", עודד פז ו"הקסדות" ואבי אבורומי - שלושה ימים של הופעות ללא עלות בפארק המייסדים ברחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו מופעים במשך שלושה ימים, במסגרת מסיבת סוף הקיץ, בתאריכים 28-30.8.22, החל מהשעה 20:00, בפארק המייסדים.

'התקווה 6' [] צילום: דניאל אלסטר
על הבמה יופיעו מיטב האמנים המובילים – להקת "התקווה 6" שמופיעה במסגרת פרויקט "בימות פיס" של מפעל הפיס, רביב כנר, ג'ימבו ג'יי ועוד.

היום האחרון יוקדש כולו למסיבת קיץ לנוער שתכלול הופעה של הכוכבת אנה זק, הזמר בן זיני, וכוכב הנוער אבי אבורומי.
הכניסה לכל המופעים – חופשית!

אנה זק [] צילום: שי תמיר
בשנתיים האחרונות נמנעו מתושבי רחובות החגיגות המסורתיות של סוף הקיץ, אך השנה מתחדשת המסורת עם מבחר אמני ישראל לרגל סיום עונת הקיץ.

החגיגות ייפתחו ביום ראשון, ה-28.8, בשעה 20:00. במופע להקת "רוח חדשה" – הלהקה המקומית המיוחדת מבית "חוויות", המרגשת מזה עשור את תושבי העיר.

בהמשך יופיע מי שהתחיל את הקריירה האמנותית שלו בבימת הנוער בעיר – הראפר המצליח "ג'ימבו ג'יי" – עומר הברון ("עשיתי", "העיר הזאת", "חתולים", "סתלבט בקיבוץ") עם להקתו "להקת ספא", ובשיאו של הערב תעלה להקת "התקווה 6" בחסות מפעל הפיס, המקיימת שנים רבות את פרויקט "בימות פיס" ברחבי הארץ.

עודד פז ו'הקסדות' [] צילום: אלדר חבה
ביום שני, ה-29.8, יפתחו עודד פז ולהקת 'הקסדות' עם הלהיטים המוכרים מתוך הסדרה המיתולוגית "הפיג'מות" ויארחו על הבמה את כוכבי הסדרה לדורותיהם וביניהם אילן רוזנפלד. לאחריהם יעלה הזמר רועי סנדלר, שיחמם את הזמר רביב כנר, שהתגלה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" במופע המרכזי של הערב.

ביום שלישי, ה-30.8, ייחתמו את אירועי סוף הקיץ במסיבה סוחפת לנוער עם כוכבי הנוער והרשת אנה זק, בן זיני ואבי אבורומי.

רביב כנר [] צילום: ערן לוי
רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "אין נפלא יותר מלחתום את הקיץ, שהיה מלא באירועי תרבות ומוזיקה – באירועי ענק לתושבים, ובמופעי מוזיקה עם כוכבים שמדברים לכולם. ההשקעה שלנו בתחום התרבות והפנאי לתושבי העיר היא משמעותית לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ. אנו מודים למפעל הפיס על תמיכתם בתרבות בעיר רחובות, ומזמינים את כל המשפחה לבוא וליהנות מהמופעים המשובחים והמגוונים במסיבת סוף הקיץ".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אני שמח שחזרנו לעשייה ענפה. לאחר הפסקה של שנתיים קיימנו אירועים מוצלחים כגון "פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים החיים", "שרים לך רחובות", "נפלאות ליד הבית" – ועתה נחתום במסיבת סוף הקיץ בה יתקיימו מופעים איכותיים ומהנים לכל המשפחה".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש: "בסיומו של קיץ גדוש באירועי תרבות וספורט אנו שמחים להביא לציבור ברחובות את מיטב האמנים לשלושה ימים של מופעים בפארק המייסדים, עם ערב אחד שיוקדש כולו לבני הנוער, רגע לפני סיום החופש הגדול! אני מזמין את כולכם לבוא וליהנות!".

[] צילומים:
'התקווה 6' – דניאל אלסטר
אנה זק – שי תמיר
רביב כנר – ערן לוי
עודד פז ו'הקסדות' – אלדר חבה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן