חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביסמוט השיק ביבנה את הקמפיין לפריימריז ב'ליכוד'

העיתונאי הוותיק והמוערך בועז ביסמוט הגיש את מועמדותו לרשימת ה'ליכוד' לכנסת הבאה במסגרת הפריימריז במפלגה – ואת המפגש הראשון בפרק חייו הפוליטי בחר לעשות בסניף ה'ליכוד' ביבנה.

היום, יום רביעי, הגיע ביסמוט בשעות הצהריים לביתה של מזכירת הסניף סוזן מדר, שם פגש גם את יו"ר סניף ה'ליכוד' ביבנה – חבר מועצת העיר עו"ד מאיר דהן, ואת חבר הנהגת הסניף עו"ד אלי שומרון.

ביסמוט, ליכודניק מוצהר, כיהן בעברו כשגריר ישראל במאוריטניה, היה משך שנים ועד לאחרונה עורך העיתון 'ישראל היום', ובשנים האחרונות הוא משמש כפרשן קבוע בתכנית 'אולפן שישי' בערוץ  12, שם הוא מתמודד בתקיפות ובחן מול פַּנֶל פרשנים לעומתי וקשוח.

בפגישה שארכה למעלה משעה פרש ביסמוט את משנתו הסדורה בענייני כלכלה, חברה, חוץ וביטחון, וכרגי עשה זאת בחן רב, בשנינות, בלשון קולחת ומרתקת, תוך שהוא מבטא את עמדותיו ודעותיו באופן ברור ונהיר שאינו משתמע לשני פנים. בין לבין שיתף את חברי הנהגת הסניף באנקדוטות מתפקידיו בשירות הדיפלומטי ובתקשורת הישראלית.

ניסיונו העשיר של ביסמוט הן בתחום הדיפלומטי והן בתחום התקשורתי, מהווים תוספת כוח משמעותית לתנועת ה'ליכוד' ומוסיפה יוקרה לרשימת המפלגה לכנסת הבאה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן