נחנכו משרדי מינהלת הסכם הגג של ההתחדשות העירונית בקריית-משה ברחובות

מנכ״ל העירייה, מאיר דהן: "נקודת מפנה בהיסטוריה המפוארת של העיר רחובות. מהלך משנה מציאות" [] ראש העיר מלול: "הפרוייקט הגדול במדינה, בעל משמעות לאומית ומשמעות מקומית גדולה. העיר תיראה אחרת לגמרי"

בטקס החנוכה במעמד ראש העיר – רחמים מלול, השתתפו מנכ״ל העירייה מאיר דהן, חבר המועצה גיא צור, מנכ״ל ה.ל.ר ניסים סלמן, מנהל מינהלת הסכם הגג רזי בארי, מהנדסת העיר דלית הראל, עובדי ה.ל.ר, עובדי מינהל ההנדסה בעיריית רחובות, וכן מנהלי הפרוייקט וקבלני הפיתוח.

הסכם הגג להתחדשות עירונית בקריית-משה הוא הראשון מסוגו בישראל.

משרדי מינהלת הסכם הגג הוקמו על הקרקע המשלימה בשכונה, ומשם יתבצעו מעתה המהלכים ליישום בשטח של הסכם הגג והתהליך המורכב של ההתחדשות העירונית במתחם.

מימין: ניסים סלמן, גיא צור, ראש העיר רחמים מלול, מאיר דהן ורזי בארי -בכניסה למשרדי המינהלת בשטח

במהלך השנים הקרובות, עד לסיום פרוייקט ההתחדשות העירונית, יועסקו במשרדי המינהלת חשבים, מהנדסים ובעלי תפקידים רלוונטיים שיהיו אחראים לליווי היזמים, הנפקת היתרי הבנייה למשק הכלכלי של הסכם הגג בהיקף של כשני מיליארד שקלים – ולבניית כ-10,000 יחידות-דיור.

המינהלת תלווה את הקמת התשתיות, מבני הציבור, פארקים ותשתיות-על ברחבי העיר. החברה המנהלת – 'אפשטיין' – תפעל אף היא ממשרדי המינהלת.

ראש העיר רחמים מלול במעמד קביעת המזוזה במשרדי המינהלת

ראש העיר, רחמים מלול: "זהו יום משמח והיסטורי, אני מתרגש מאוד להיות כאן ולראות את החזון קורם עור וגידים. מאז שהוקמה העיר רחובות לא היה כאן מגה-פרוייקט שכזה, עם כל פרוייקטי הענק שהקמנו בשנים האחרונות. זהו הפרוייקט הגדול במדינה, והיום אנו נמצאים פה ומתחילים לראות את העבודות בשטח. לפרוייקט הזה יש משמעות לאומית ומשמעות מקומית גדולה. העיר תיראה אחרת לגמרי, תגדל ברובע שלם, ותהפוך למטרופולין גדול, וזו החשיבות של הסכם הגג שעשינו. זה מחייב אותנו להכין את העיר מבחינת התשתיות ומוסדות הציבור כדי לספק את כל הצרכים לרמה גבוהה של איכות חיים. אני מודה לכל מי שלקחו חלק בפרוייקט עד כה".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: "אני שמח שהצלחנו להוביל מהלכים לאורך השנים ולא נותר לנו אלא לברך שהחיינו והגיענו לזמן הזה. אני נרגש מאוד בשביל כל תושבי העיר. תודה רבה לראש העיר ולצוות אשר מגשימים את החזון לקידום השכונה בפרט ולקידום העיר בכלל".

מנכ״ל העירייה, מאיר דהן: "זהו רגע שייזכר כנקודת מפנה בהיסטוריה המפוארת של העיר רחובות. זהו מהלך משנה מציאות, פרי עבודה מאומצת של השנים האחרונות ומהפירות ייהנו כל תושבי העיר בהווה ובעתיד".

מנכ״ל ה.ל.ר, ניסים סלמן: "אנחנו עובדים ומשקיעים מאמצים רבים על-מנת שנוכל לראות את הבניין הראשון בהקדם האפשרי. הפרוייקט של התחדשות עירונית הוא מורכב ומלא ברבדים. מצאנו פתרונות מיוחדים עבור התושבים".

מנהל מינהלת הסכם הגג, רזי בארי: "אני מתרגש לחזור לרחובות כדי לנהל את תחום הסכם הגג בפועל, בשלב שבו התכנונים שלנו בשנים האחרונות מתחילים להתממש בפועל. זו זכות עבורי לעבוד בביצוע הסכם הגג עבור תושבי העיר עם עובדים רבים חדורי משימה בפרוייקט הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן