רחובות – בונים את החינוך: בנייה מחדש של בית-ספר 'שפרינצק' יצאה לדרך!

השקעה של כ-20 מיליון שקלים!

עיריית רחובות, באמצעות הל"ר – החברה לפיתוח רחובות, החלה בבניית מבנה חדש לבית-ספר 'שפרינצק' הוותיק. במסגרת הפרויקט ייהרס מבנה הכיתות הישן ותחתיו ייבנה מבנה חדש בן 3 קומות, כיתות לימוד, מעבדות ומרחבי לימוד חדשניים.

להליך התכנון שותפים גורמים בעיריית רחובות, הל"ר, הנהלת בית הספר וההנהגה ההורית של בית הספר – במטרה להתאים את המבנה החדש לורכי התלמידים.

המהלך מתבצע כחלק מתכנית לחידוש מבני חינוך ותיקים ברחובות.

המבנה החדש ישתרע על פני שטח בן כ-2,700 מ"ר ובו 13 כיתות, מעבדות, חדרי ממ"ד ומרחבי לימוד חדשניים השמים דגש על אופיו המדעי של בית הספר. בנוסף, יוקמו שני מגרשי ספורט – כדורגל פתוח וכדורסל מקורה, אשר ישמש את התלמידים לאורך השנה וגם בעונת החורף. עלות הפרויקט מוערכת בכ-20 מיליון שקלים והשלמתו צפויה עד חודש יוני 2023.

עם מעבר התלמידים אל המבנה החדש ייהרס מבנה הכיתות הישן, ובשטחו יוקם מגרש הספורט המקורה ומרחבי למידה חיצוניים.

פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי בניה בתחום החינוך שהחלו בשנה האחרונה ברחובות, ביניהם מבני בתי-ספר, גני-ילדים ומבנים נוספים.

ראש העיר, רחמים מלול: "בית הספר שפרינצק' הוא אחד מבתי הספר הוותיקים והמצויינים ברחובות. המבנה החדש תוכנן בקפידה כדי להעניק לתלמידים חוויית לימודים איכותית, חדשנית ומתקדמת, כזו שתעזור להם לממש את הפוטנציאל והיכולות שלהם".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זֹהר בלום: "לצד בניית מבני חינוך חדשים אנחנו משקיעים ומחדשים גם מבנים ותיקים בעיר. בתום הבנייה בית הספר 'שפרינצק' ישנה את פניו ולרשות התלמידים יועמדו הכלים האולטימטיביים ללמידה חדשנית במאה העשרים ואחת. אני מודה להורים ולצוות הנהלת בית הספר על השותפות בהליך התכנון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן