חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נס-ציונים – תנו גז לחוף פלמחים!

הנחה של 50% עבור חנייה בחוף פלמחים לתושבי נס-ציונה בעלי תו החנייה הדיגיטלי smartness

תושבי נס-ציונה הרשומים לשירות הטבות החנייה הדיגיטלית של העירייה יכולים ליהנות מהנחה בשיעור 50% ממחיר החנייה בחוף פלמחים.

השירות החדש והמתקדם שהושק בשנה שעברה מעניק לתושבי העיר הטבות הכוללות בנוסף גם חנייה חינם אחרי השעה 19:00 באזור חנייה 1 ובחניון 'גולדה' בפארק המדע.

תושבים אשר נרשמו לשירות בשנה שעברה זכאים גם השנה להטבה באופן אוטומטי. השירות המתקדם, מאפשר זיהוי אוטומטי של בעל ההטבה על-פי לוחית הרישוי של הרכב, ובאופן אוטומטי מונפק תו הנושא את הכיתוב: ness ziona 50%.

בשנים קודמות, כדי לקבל הטבת חנייה בחוף נדרשו תושבי העיר להציג תעודת תושב, ומי שלא נשא אותה לא יכול היה לקבל את ההנחה.

במסגרת השירות תושבי העיר נדרשים להגיש בקשה לקבלת ההטבה פעם אחת, על-ידי כניסה לאתר העירייה ושליחת טופס דיגיטלי. לאחר השלמת תהליך הרישום, מתקבל אישור לרישום במייל חוזר. עם קבלת האישור, רשום הרכב אשר ברשות התושב במערכת הדיגיטלית וזו תזהה את לוחית הרישוי ותזכה בהטבה באופן אוטומטי.

אלפי תושבים כבר נרשמו לשירות ויוכלו להמשיך וליהנות מההנחה גם השנה, ללא צורך ברישום מחדש. מאחר וההטבה היא עבור רכב המשוייך לתושב, תושבים שנרשמו לשירות אבל החליפו רכב במהלך השנה האחרונה, נדרשים להסדיר מחדש את קבלת ההטבה ולהגיש מחדש בקשה לקבלת השרות באתר העירייה.

תושבים שאין להם עדיין smartness ומעוניינים בהטבה, יכולים להגיש בקשה באתר העירייה ועם קבלת אישור במייל חוזר, ההטבה נכנסת לתוקף.

הטבות נוספות לתושבי העיר, כגון הנחה בכניסה לבריכת 'נס גלים', הנחות באירועים עירוניים, ועוד – ניתנות בהצגת תעודת זהות עם כתובת מגורים עדכנית.

פרטים מלאים על הטבות החנייה הדיגיטליות וקישור לטופס הגשת הבקשה – באתר העירייה:
https://www.nzc.org.il/articles/item/174/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן