חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רחובות: בית הספר 'ניצני המדע' זכה בפרס החינוך הארצי

בית הספר הממלכתי היסודי 'ניצני המדע' ברחובות כבר זכה בהישגים ובפרסים רבים, כולל פרס החינוך המחוזי, ועכשיו מגיע הפרס הגדול מכולם: פרס החינוך הארצי. היום התקשרה שרת החינוך שאשא-ביטון למנהלת ביה״ס דורית נדלר, ובישרה לה: "זכיתם בפרס החינוך הארצי!".

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית הייחודית של בית הספר 'ניצני המדע', של המנהלת וצוות המורות והמורים המסור, בשותפות נהדרת עם ההורים והתלמידים. הפרס הוא יהלום בכתר של מערכת החינוך העירונית שזכתה כולה בפרס החינוך הארצי. נמשיך בהשקעה ובטיפוח של מערכת החינוך הטובה בישראל".

יהלום בכתר". מלול [] צילומים: ארכיון, באדיבות דוברוּת עיריית רחובות
"נמשיך להשקיע". בלום

ממלא-מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זֹהר בלום: "תמכתי מהרגע הראשון בייחודיות של בית הספר 'ניצני המדע' לפיתוח מצויינות בקרב התלמידים ולשיתופי הפעולה עם הנהגת ההורים. שמחנו להמשיך ולהשקיע בבית הספר במהלך השנים, ונמשיך לקדם את מערכת החינוך העירונית בכל דרך. ברכות למנהלת דורית, לצוות בית הספר,להורים ולתלמידים ולתלמידות״.

"פורצי דרך". צוקרמן

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: ״ אני חשה גאווה גדולה עם קבלת ההודעה על קבלת פרס חינוך ארצי נוסף לביה"ס 'ניצני המדע'. בעיר נעשים תהליכים חינוכיים פורצי-דרך, ואני שמחה שיש לכך הכרה ארצית. אני מודה למנהלת ביה"ס, למפקחת, לצוותים החינוכיים ולצוותי המנהלה, על עשייה מקצועית, מסורה ויוצאת-דופן״.

מנהלת בית הספר וממקימיו הראשיים, דורית נדלר, אמרה היום בהתרגשות: "זכות גדולה נפלה בחלקנו לזכות בפרס חינוך ארצי הודות לעבודה חינוכית מאומצת הנעשית יום-יום מתוך אהבה ומחשבה להכין את תלמידינו לעולם המחר – בידע, מיומנויות וערכים, ולהוות עבורם בית-חינוך חם, תומך ואוהב המאפשר להם לצמוח, להגשים חלומות ולממש את עצמם.

בזכות השותפים. נדלר – מנהלת ומקימה

קיבלנו את הפרס בזכות כל השותפים לדרך, ולהם מסורה תודתי: לצוות חינוכי מסור ומקצועי, לקהילת הורים שותפה ומחבקת, לעיריית רחובות ואגף החינוך שמלווים את העשייה החינוכית בבית הספר מיום הקמתו: ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק החינוך ומ"מ ראש העיר זהר בלום, אפרת צוקרמן מנהלת האגף, ושרה והב – מנהלת המחלקה לחינוך יסודי.

וכמובן אחת ויחידה – מפקחת בית הספר ויקי עזיאל, שבמנהיגותה מתווה לנו דרך לעשייה חינוכית איכותית ובלתי מתפשרת.

אני גאה ונרגשת מההישג המכובד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן