חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"תמיד יש לאן להשתפר"

אדי אדרי מ'מכבי יבנה' מסכם עונה שלישית במועדון - האם נראה אותו פה גם בעונה הבאה?

קשר הכנף של 'מכבי יבנה', אדי אדרי, היה אמור להיות אחד משחקני המפתח של הקבוצה העונה. השחקן בן ה-27 פתח את עונתו השמינית בקבוצת בוגרים, ואחרי שלפני חמש שנים כבש שמונה שערים – הציפיות ממנו עלו.

הוא סיכם את העונה של יבנה: "עשינו עונה בסך הכל טובה אבל סיימנו אותה בתחושת פספוס כי רצינו מאוד להגיע לפלייאוף העליון – לא השגנו את המטרה הזאת בסוף. מה היה חסר? קשה להצביע על נקודה אחת, אני חושב שאיבדנו יותר מדי נקודות במקומות שהיינו חייבים לנצח, היה לנו רצף של שלושה הפסדים שקצת הרחיק אותנו ממרמורק. כמו-כן בחלק השני של העונה הייתה לנו ירידה ביכולת ואיבדנו נקודות, קשה להסביר מה הסיבה. אחרי פתיחת העונה האמנתי שנגיע לפלייאוף העליון. אני לא חושב שהייתה בעיה של עומק בסגל".

המקום של 'מכבי יבנה' הוא בליגה הלאומית. אדרי [] צילום: ארכיון
מה לגביך?
"הייתה לי הרגשה מעולה, 'מכבי יבנה' זה מועדון מדהים. עמדתי בחלק מהמטרות שהצבתי אך תמיד יש לאן להשתפר ולשאוף קדימה. בכל פגרה אני משתדל להשתפר ושואף תמיד להיות יותר טוב במה שאני עושה".

איך הקשר שלך עם הצוות פה?
"הקשר עם זוזוט מצויין, תמיד יש למי לפנות, יוסי תמיד דואג להקשיב לשחקנים ולתת מענה. זאת הייתה השנה השלישית שלי ביבנה, מקום שהפך לבית. בעזרת ה׳ אשמח להמשיך אם דברים יסתדרו. בסיום המשחק האחרון דיברנו על העונה, בסך הכל מרוצים מהעונה וגאים מאוד, רצינו מאוד פלייאוף, אבל הכל לטובה".

מה היה המשחק הטוב ביותר?
"לדעתי המהפך על 'שמשון תל-אביב' בבית".

והחלש?
"המשחק הכי מאכזב הוא הרצליה בחוץ – משחק שהיינו חייבים לנצח כדי להגדיל את הסיכויים לפלייאוף, וסיימנו רק בתיקו".

יבנה תאיים על הצמרת בעונה הבאה?
"לדעתי צריך לשמור על מרבית הסגל הקיים ולהוסיף שלושה שחקנים חזקים. יבנה זה מועדון מהטובים גם בליגה הלאומית – והמקום שלו הוא בליגה הלאומית. אני מאמין שזה יקרה בזמן הקרוב ו'מכבי יבנה' תחזור לשם. הקהל של יבנה מדהים והוכיח את זה במשחקי הבית העונה, היו משחקים שהאצטדיון היה כמעט מלא והייתה אווירה טובה".

מה התכניות לקיץ?
"כרגע אני נח מנוחה טוטאלית. בעוד שבועיים אתחיל ריצות, ולקראת העונה אעשה תכנית אימונים כמו שאני עושה בכל פגרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן