משמר העיר: ראש העיר יבנה, צבי גוב-ארי, מקים יחידת מתנדבים למשימות בטחון, סיור ואבטחה

ראש העיר: "בכוונתנו להקצות את האמצעים הדרושים בכדי לייצר סביבה בטוחה"

על-רקע המצב הביטחוני ובמטרה לסייע למשטרת ישראל במשימותיה, החליט ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, על הקמת יחידת מתנדבים: 'משמר העיר' – המורכבת מגמלאים ויוצאי מערכות הביטחון, בעלי רישיון לנשיאת נשק, המוכנים לתרום מזמנם למען העיר במשימות סיור, אבטחה וביטחון.

לאור חשיבות הנושא החליט ראש העיר למנות להובלת המיזם את ממלא מקומו וסגנו – חיים מסינג, והגדיר את בסיס המהלך בקשר צמוד ובשיתוף פעולה מלא עם השיטור העירוני ומרכז השליטה.

בימים הקרובים תגובש תכנית הפעלה כוללת למתנדבים, ובמקביל קוראת העירייה למתנדבים נוספים לבוא ולהצטרף לכוח.

לרישום >>> https://lp6.me/BFHb6

השבוע נערך בלשכת ראש העיר מפגש ראשון עם תושבים אשר החליטו להירתם למשימה, לתרום את חלקם ולסייע במשימות הביטחון בהתאם לצורך.

'משמר העיר' הוא אחד היסודות של קהילה פעילה ותומכת, אשר שמה לה למטרה לחזק את תחושת הביטחון של חבריה, ובכך תורמת לייעול מערך השמירה של המשטרה והעירייה.

במפגש היסוד של המסגרת החדשה השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר -חיים מסינג, חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת בטחון – דורית בן-מאיר, מנהל אגף בטחון ושיטור עירוני – ציון דויד, מנהל הפיקוח העירוני – אפרים אספה, ועוזר ראש העיר – ליאור דדוש.

במהלך הפגישה אמר ראש העיר כי עיריית יבנה, המתנדבים והמשטרה, יעבדו ביחד על-מנת לחזק את ביטחון תושבי העיר, וכי המתנדבים יהוו מכפיל כוח לכוחות תחנת משטרת יבנה, אגף הביטחון, הפיקוח והשיטור העירוני, מוקד רואה, מאבטחים במוסדות החינוך, ועוד.

בהתאם לתכנית שתגובש בעירייה יפעלו המתנדבים בפעילות יזומה, בדגש על איזורי מוסדות חינוך כגון גני ילדים, כחלק מהמאמץ להגברת תחושת הביטחון האישי. בהמשך יוכלו המתנדבים להשתלב במבצעים בהתאם לצורך, ובפעולות מניעה ואכיפה לצד הסברה.

המתנדבים, הודגש, אינם מהווים תחליף לשיטור העירוני או למשטרה, אלא לוקחים חלק במערך חברתי-קהילתי ובמאמץ לסייע במתן תחושת הביטחון לתושבי העיר.

מדובר בנדבך נוסף למגוון פעולות יזומות שמקדמת העירייה בשיתוף משטרת יבנה.

ראש העיר: "אנו פועלים בעקביות למען חיזוק הביטחון והסדר הציבורי, כאשר משמר עיר פעיל המשלב תושבים הינו גורם חשוב ביצירת סביבה בטוחה יותר. המתנדבים יוכלו לעשות למען הקניית תחושת ביטחון, הגברת הנוכחות בשטח, ייצור הרתעה, וכמובן לדווח במידת הצורך למשטרת ישראל ולמרכז השליטה העירוני על כל בעיה העולה מהשטח. בכוונתנו להקצות את האמצעים הדרושים ולעשות כל הנדרש כדי לייצר סביבה בטוחה עד כמה שניתן, תוך סיוע בידם של אנשי הביטחון העושים כל אשר לאל-ידם להבטיח את ביטחונם של אזרחי העיר. אני מברך את המתנדבים שנענו לקריאתנו ונכונים לתרום מזמנם וממרצם למען הכלל, הדבר מעיד על תחושת אחריות ושותפות הראויים לכל שבח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן