ממשיכים קדימה: קבוצת 'אלמוג' הרסה מבנים ברחוב החרמון

לאחר שסיימה לבנות ולאכלס את שלב א' בפרויקט ALMOG YAVNE, קבוצת 'אלמוג' מתקדמת כעת לשלב ב', שיכלול שני מגדלים נוספים

קבוצת 'אלמוג' החלה בהריסת הבניינים הישנים ברחוב החרמון בשכונת נאות שז"ר, לאחר שדיירים התאכלסו לאחרונה במגדלים החדשים שנבנו בפרויקט ALMOG YAVNE.

ההריסה מתקיימת במקביל בשני מגרשים וכוללת את מספרי הבניינים 12-14-16-20-22 ברחוב החרמון. בכך משלימה הקבוצה צעד משמעותי נוסף בפרויקט התחדשות עירונית בשכונה, הנבנה בשיטת 'בינוי-פינוי'.

ההריסה מתבצעת לאחר שכל בעלי הדירות סיימו להתאכלס ולפנות את דירותיהם הישנות, בתהליך שנמשך מספר שבועות, עד לפינוי הסופי. מדובר במעבר ישיר מהדירה הישנה לחדשה, ללא צורך ביציאה לדיור זמני העלול להוות חוסר נוחות לדיירים.

השלמת ההריסה ופינוי השטח צפויים לארוך כחודש ימים, כאשר מייד עם סיומה יחל שלב ב' בפרויקט, בו ייבנו במקביל שני הבניינים הנוספים, לצד הבניינים הקיימים.

בהמשך ייבנה המגדל החמישי והאחרון, ולאחר השלמתו יכלול המיזם 437 יחידות-דיור ב-5 מגדלי מגורים בני 20 קומות כל אחד, בתמהיל של 3-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז.

במסגרת פיתוח הפרויקט והשכונה יוחלפו כלל התשתיות, ייסללו כבישים חדשים, ייבנו פארקים וגינות עם מתקנים ומגרשי ספורט. המגדלים כוללים לובי מרווח ומעוצב, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים. לכל הדירות חנייה תת-קרקעית פרטית, מרפסות גדולות במיוחד ומפרט גמר מרשים. כ-60% מרוכשי הדירות החדשות בשלב א' הם תושבי יבנה והשאר מהערים והיישובים הסמוכים, בהם רחובות, ראשון-לציון, נס-ציונה ועוד.

כאשר קבוצת 'אלמוג' יצאה לדרך מדובר היה בפרויקט ה'פינוי-בינוי' הראשון בעיר, והוא הושק לאחר כ-7 שנים של הליכי רישוי מורכבים ובשיתוף פעולה ותמיכה של עיריית יבנה.

ראש העיר יבנה, צבי גוב-ארי: "זהו יום שמח, כאשר החזון שקבעתי הולך ומתממש. כאשר התחלנו לפתח את העיר באזור הדרומי עם אלפי יחידות-דיור, הבטנו אל האזורים הוותיקים יותר והבטחנו לעצמנו שלא נשאיר אף אחד מאחור. כיום קיים תכנון לאזורים אלה, אשר חלקו נמצא בשלבי התפתחות וחלקו כבר בשלב מתקדם – להקמת כ-7,000 יח"ד במסלולי התחדשות עירונית של 'פינוי-בינוי' ותמ"א 38. אנו מביאים את כל השכונות הוותיקות לרמת שכונה חדשה, וזהו תהליך ארוך ומורכב לו שותפים גורמים רבים. חברת 'אלמוג' והנהלתה מימשו את התכנית תוך ליווי ותמיכה בדיירים בצורה מעוררת כבוד וברמת ביצוע גבוהה. אני מברך את תושבינו ושמח שאת אשר הבטחנו זכינו גם להגשים".

במעמד תחילת העבודות נכחו עוד מטעם העירייה גם מ"מ וסגן ראש העיר חיים מסינג, מנכ"ל העירייה – דוד שטרית ומהנדס העירייה, קובי נעים.

איציק אמסלם, יו"ר קבוצת 'אלמוג', אמר בטקס: "המסע הזה שיצאנו אליו לפני כעשור, מתממש לנגד עינינו. אני גאה לומר ש'אלמוג' הבטיחה ו'אלמוג' קיימה את כל הבטחותיה – גם לדיירים, גם לעירייה וגם לתושבי השכונה. אני מאמין שכל מי שחולף ברחוב לא יכול שלא להתרשם מהבנייה האיכותית, ומהיופי וההשקעה הניכרת של 'אלמוג' בפרויקט ובפיתוח".

דוד עציוני, משנה למנכ"ל משרד השיכון והבינוי, ציין: "זה יום חג לדיירים. הדרך היחידה להגיע להישגים היא בשיתוף פעולה בין היזם לרשות המקומית".

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, שיבחה את החברה ואת הרשות המקומית ואמרה כי "הגיבורים האמיתיים הם בעלי הדירות, זהו יום חג עבורם, לאחר שנכנסו לדירה חדשה וממוגנת".

ברוך חנוך, נציג הדיירים הוותיקים בפרויקט, בירך "שהחיינו" על הבמה ואמר: "זכינו בחברה מאוד רצינית, קבוצת 'אלמוג' נתנה כל מה שמגיע עד השקל האחרון, קיבלנו דירות באיכות גבוהה מאוד. קיבלנו יחס וטיפול יוצא דופן מהחברה, כל פנייה נענתה. אני מודה מאוד לחברה ולראש העיר שלנו".

קבוצת 'אלמוג' מקדמת כיום אלפי יח"ד בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב-יפו, בת-ים, חיפה, באר-יעקב, פתח-תקווה ועוד. החברה בונה כיום את מגדלי המגורים הגבוהים בחיפה בפרויקט 'אלמוג כרמל מערב', אשר נמצא בבנייה מתקדמת, ומקדמת מתחם 'פינוי-בינוי' גדול שיכלול 1,880 יח"ד בשכונת הרצל בבאר-יעקב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן