נס-ציונה – אחת מ-5 ערים שיארחו את אליפות אירופה לנבחרות-17 U שתתקיים בישראל בחודש הבא

ראש העיר בוקסר: גאווה לעיר, שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל

16 נבחרות הכדורגל 17-U הטובות באירופה יגיעו במאי הקרוב לישראל שתארח את טורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17.

ההתאחדות לכדורגל בישראל סיכמה עם עיריות נס-ציונה, רמת-גן, ראשון-לציון, לוד ונתניה על אירוח המשחקים באצטדיונים המקומיים. התושבים ייהנו מחוויית כדורגל אירופאית קרוב לבית, לכל המשפחה.

לאחר ביטול הטורניר האירופי בשנתיים האחרונות, עקב מגפת הקורונה, הטורניר יוצא שוב לדרך – והפעם בישראל.

345 שחקנים יגיעו לישראל עם נבחרותיהם לקראת הטורניר, ל-31 משחקים רשמיים בהם ישפטו 30 שופטים בינלאומיים.

הנבחרות שעלו לטורניר יתארחו בבתי המלון 'דניאל' בהרצליה, כפר המכביה ברמת-גן, 'שרתון' תל-אביב, ומלון שפיים.

המסר המלווה את הטורניר הוא: "השחקנים האלה עוד יגיעו…קרוב", והציבור מוזמן ליהנות מחוויית כדורגל נעימה וספורטיבית לכל המשפחה.

שחקני נבחרת הנערים של ישראל, עד גיל 17 [] צילום: ההתאחדות לכדורגל
הכוכבים הבאים של אירופה צפויים להגיע לישראל, וכפי שבתחילת שנות ה-90' פרץ לואיס פיגו לתודעה האירופית כששיחק בנבחרת הנערים של פורטוגל ואייל ברקוביץ' בנבחרת הנערים של ישראל, אנו צפויים לראות במאי הקרוב כאן בישראל את הכוכבים הבאים של אירופה.

האצטדיונים העירוניים שנבחרו יספקו לצופים חוויות ותנאים טובים לנבחרות הטורניר. בנוסף לאירוח הטורניר היוקרתי ותודות לשיתוף-פעולה פורה בין ההתאחדות לכדורגל והעיריות המארחות, הצופים המגיעים לאצטדיונים יוכלו ליהנות מכרטיסים מוזלים, מתחמי בילוי ופנאי שיוקמו ויפעלו לפני משחקי הטורניר, ומחווייה ספורטיבית וחינוכית לכל המשפחה.

בעקבות אירוח הטורניר, נבחרת הנערים של ישראל העפילה אוטומטית לליגה ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב-16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשון-לציון.

זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שישראל זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי, לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים-21U בשנת 2013 וכן אליפות אירופה לנבחרות נשים-19U בשנת 2015.

בשנת 2000 אירחה ישראל את טורניר אליפות אירופה לנבחרות גברים-16U, בו השתתפו והכוכבים הגדולים של אירופה בעשרים השנים האחרונות.

ההתאחדות לכדורגל ועיריית נס-ציונה קוראות לקהל הרחב להגיע לאצטדיונים, ליהנות מכדורגל בינלאומי איכותי ומחוויית צפייה מצויינת לכל המשפחה – במחיר של 10 שקלים בלבד לכרטיס, מחיר שווה לכל כיס.

כרטיסים ניתן לרכוש באתר 'לאן'.

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל: "האצטדיונים המארחים נבחרו בקפידה לאחר שבחנו את תנאי המגרש, תנאי הצפייה, וכן את רמת האירוח הנדרשת לנבחרות המשחקות. אני מודה לראשי הרשויות המארחות ולמחלקות הספורט בעיריות על עבודה יעילה וטובה מול ההתאחדות לכדורגל בישראל על-מנת לקיים טורניר בינלאומי מוצלח ולספק לתושבים הנאה מירבית מחוויית כדורגל איכותית. בואו בהמוניכם למגרשי הכדורגל. להתאחדות יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר".

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס-ציונה: "אנו גאים לארח את אליפות אירופה לנוער. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל, ולהיות אחת מ-5 ערים בישראל המארחות טורניר בינלאומי חשוב זה. הספורט בנס-ציונה הוא נדבך מרכזי וחלק בלתי נפרד משגרת החיים של רבים מהתושבים. אני מזמין את תושבי העיר ובני הנוער בפרט, להגיע ולצפות במשחקים שיתקיימו בעיר, ליהנות מרמה גבוהה של משחק, רוח ספורטיבית ובילוי שהוא גם הנאה וגם השראה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן