ראש העיר קיים סיור ביבנה-מזרח העתידית עם חברי הצוות המקצועי לשימור אתרים

השכונה החדשה תמנה כ-12,500 יחידות דיור | גוב-ארי: "אנו מוודאים כי בעתיד הנראה לעין תהיה לבני יבנה אפשרות לגור בה וזמינות לרכוש בה דירה ולהקים כאן את ביתם; בכוונתנו לשמר, ישן לצד חדש, עם מחשבה עמוקה ואחריות לעתיד העיר ותושביה"

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, קיים סיור בשטח השכונה המזרחית העתידה לקום ביבנה, עם חברי הצוות המקצועי לשימור אתרים הכולל היסטוריונים ואגרונומים. "בכוונתנו לשמר, ישן לצד חדש, את המבנים הנמצאים בשטחים הציבוריים וסביבם לשלב את מוסדות הציבור החדשים – תוך שמירה על הטופוגרפיה ונקודות תצפית גבוהות המשקיפות אל הנוף", אמר גוב-ארי.

השכונה החדשה תמנה כ-12,500 יחידות דיור, "ואנו ממשיכים לפתח את יבנה ברמה האסטרטגית ולמצב אותה כעיר מרכזית ומובילה באיזור, עיר המהווה מקום מגורים לאוכלוסיות חדשות, עיר הקולטת תושבים מהסביבה הקרובה", ציין, והוסיף: "אנו מוודאים כי בעתיד הנראה לעין תהיה לבני יבנה אפשרות לגור בה וזמינות לרכוש בה דירה ולהקים כאן את ביתם".

ראש העיר דיווח כי לאחרונה התקיימו דיונים בנתוני המכרז לפיתוח תל-יבנה וחיבורו לאתר החפירות הארכיאולוגית המיועד לשימור. המכרז, הבטיח, יפורסם בקרוב, וסיכם: "בשנתיים הנותרות בכוונתי להמשיך ולהתמקד בעיצובה של העיר לקראת העתיד ולהשלים את כל אשר הבטחתי – עם מחשבה עמוקה ואחריות לעתיד העיר ותושביה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן