חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרשמה לגני הילדים ולכיתות א' ביבנה – החל מהיום

השנה נרשמים מהבית: ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' בבתי הספר היסודיים נפתחת היום - שני, 03.01.2022 - ותימשך עד לתאריך 23.1.22 | הרישום פתוח מכל מקום ומכל זמן, 24 שעות ביממה - באתר העירוני

עיריית יבנה מודיעה כי ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה תתבצע דרך אתר האינטרנט של העירייה, בקלות ובמהירות, וללא צורך להגיע למשרדי אגף החינוך.

במודל הבחירה השנה נקבע בית-ספר 'עוגן' – לכל בית ספר יש מספר גני חובה המזינים אותו. לכל ילדה וילד המשוייכים לבית-ספר 'עוגן' יש זכות ראשונים להירשם אליו, והשיבוץ יתבצע באופן מיידי.

ההרשמה תמשך בין התאריכים 03.01.2022 ל-23.01.2022, כאשר אין משמעות ליום בו מתבצע הרישום ובתנאי שהוא נעשה בתקופת הרישום. לנרשמים לגנים ולבתי הספר מועד תשובות השיבוץ הצפוי הוא במהלך חודש יוני.

ההרשמה באתר העירוני www.yavne.muni.il

מערכת החינוך ביבנה שואפת להיות מערכת מתחדשת מגוונת ורלוונטית. כחלק מתפיסה זו העיר לוקחת חלק בתכנית "מרחבי חינוך, בחירה מבוקרת וייחודיות בית-ספרית" בשיתוף עם משרד החינוך ובליווי אגף 'מו"פ-ניסויים ויזמות'. בתי הספר בעיר עברו תהליך עמוק של פיתוח ייחודיות וגיבוש זהות בית-ספרית בהתאם למאפייני בית הספר והקהילה, לצורך יצירת גיוון בין בתי הספר השונים. במקביל, בתי הספר פועלים לעדכון ולשיפור מתמיד של תהליכי ההוראה והלמידה, וליצירת אקלים חינוכי מיטבי במוסדות החינוך.

רישום לצהרונים: 'הרשת למרכזים קהילתיים' מפעילה את מערך הצהרונים בבתי הספר בעיר. פעילות הצהרונים מתחילה עם סיום הלימודים ועד השעה 17:00. בצהרונים מוגשות ארוחות בריאות ומזינות וברישוי משרד הבריאות. הפעילות כוללת חוגי העשרה מגוונים, כגון כלבנות, תיאטרון, ספורט ותנועה – וכן עזרה בשיעורי הבית. הצהרונים בפיקוח רשת 'צהריים טובים' של החברה למתנ"סים, באמצעות רכזות המלוות את הצוותים באופן מקצועי שוטף, ותחת פרויקט 'ניצנים' של משרד החינוך.

הרישום והתשלום לצהרונים יתבצע באתר 'הרשת למרכזים קהילתיים' או במתנ"ס 'גרמנוב', רחוב גיבורי החיל 1. חשוב לזכור כי רישום לבית הספר בלבד אינו מהווה רישום לצהרון. על-מנת להבטיח את רישום ילדכם לצהרון יש לבצע רישום נפרד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: "מערכת החינוך בעיר שוקדת על הכנת שנת הלימודים תשפ"ג עם הפנים לנדרש מדור זה של צעירינו, בכל הקשור להתמודדות עם אתגרי העתיד. אנו רואים בחינוך כרצף המתחיל בגיל הרך וממשיך לרמה האקדמית ואל מעבר לאופק. בפתיחת שנת הלימודים תשפ"ג העיר תחגוג את קליטתם של אלפי ילדי הגנים העולים לכיתות א'. זוהי חוויה מרגשת ומקור שמחה להורים, לילדים ולסגלי ההוראה, העושים למען בניין הדור הבא. אנו עושים את ההכנות הנדרשות למתן מענה הולם לגידול בביקוש של גני הילדים ולבתי הספר. אני תקווה כי נצליח להעמיד 16 גני-ילדים ובית-ספר יסודי נוסף בן 18 כיתות. שיבוץ ילדי כיתות א' ייעשה על-פי הליך בחירה מבוקר, בו ניתנת עדיפות לקרבת המגורים לבית הספר המבוקש, וכן התייחסות למשתנים נוספים – מספר התלמידים בכיתה, ועוד. תודתי והערכתי לאגף החינוך בניהולו של עשהאל שריר וצוותו. העיר יבנה גאה בהנהלות בתי הספר ובצוותים החינוכיים. יחדיו ועמכם ההורים, נעשה למען שנה ברוכת הישגים של תלמידינו, בטוחה ומוגנת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן