בעקבות התפשטות האומיקרון: 'כללית' קוראת לתושבי גדרה להגיע ולהתחסן

לנוכח מגמת העלייה במספרי מקרי הקורונה והעלייה במקדם ההדבקה בימים האחרונים יוצאת קופת-חולים הכללית במחוז מרכז במבצע חיסונים נרחב בזמינות ובנגישות | לתיאום תור ניתן לפנות לאתר או לאפליקציית 'כללית' ובאמצעות מוקד 2700*

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז ב'כללית', מציין: "המאמצים כרגע הם לדחות ככל שניתן את ההתפרצות אצלנו כפי שקורה באירופה עם זן האומיקרון. קצב ההכפלה של האומיקרון גבוה מאוד ומספר המקרים של האומיקרון בארץ הוכפל. השבועיים הקרובים הם קריטיים, במטרה לאפשר ליותר אנשים להתחסן בבוסטר ובחיסוני הילדים. חשוב להבין כי ההגנה מתקבלת רק כחודש ימים אחרי קבלת החיסון, ולכן מומלץ להתחסן בהקדם כדי להיות מוגנים".

"החיסון מספק הגנה מפני מחלה קשה והוא הכלי שיש בידינו להבטיח את המשך פעילות המשק ושמירה על השגרה", אומרת ד"ר מאיה רוזן, מנהלת רפואית במחוז מרכז של הקופה, "בשבוע האחרון אנו רואים עלייה של כ-30% בקצב ההתחסנות בקרב חיסוני הילדים ועלייה של כ-25% בקרב מקבלי מנת החיסון הראשונה ומנת הבוסטר. ב'כללית' התחסנו עד כה למעלה מ-77,000 ילדים בגילאי 5-11 – המספר הכי גבוה מבין הקופות".

חתונה אנוכלשווילי, מנהלת הסיעוד במחוז מרכז, מוסיפה כי "הקורונה היא לא החזית היחידה שמערכת הבריאות מתמודדת איתה. השנה, בניגוד לשנה שעברה, יש שפעת. אנו רואים עלייה גם במחלות דרכי נשימה עליונות, ותחלואה זו מורגשת בבתי החולים ובמרפאות הקהילה. ניתן להתחסן בחיסון השפעת ביחד עם חיסון הקורונה, בו-זמנית, ללא צורך בהמתנה בין שני החיסונים. אני ממליצה לנצל הזדמנות זו במוקדי החיסונים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן