שתי אחיות ילדו יחד במרכז הרפואי קפלן

יום לאחר שילדה, הצטרפה אושר לחדר הלידה של אחותה, חן, וליוותה אותה בלידה; הסבתא - כוח עזר שמטפלת בנכדים בתינוקייה

לאחר שהעבירו הריון שלם ביחד, האחיות אושר אזולאי וחן מנחם זכו גם ללדת ביחד במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, בהפרש של פחות מיום – עבור שתיהן מדובר בלידה ראשונה. אושר, שילדה ראשונה, אף החליטה להצטרף לאחותה וליוותה אותה בחדר הלידה, יום לאחר שילדה בעצמה. על אימן, המשמשת ככוח עזר בתינוקייה, הוטלה משימת הטיפול הראשוני בתינוקות.

אושר, בת ה-33 מאשקלון, הגיעה ביום רביעי האחרון למרכז הרפואי קפלן, לאחר שירדו לה המים, מלווה באימה – סימה ערוסי, שעובדת מזה כ-18 שנים ככוח עזר בתינוקייה במרכז הרפואי קפלן. אושר נכנסה לתהליך לידה, וילדה בת.

סימה בקושי הספיקה לנוח, ובתה השניה, חן, בת ה-25 מכפר אוריה, שהגיעה לבקר את אחותה, התחילה להרגיש גם היא צירים, ונכנסה לחדר לידה. אושר, שבזמן זה שוהה במחלקת יולדות, מחליטה שהיא רוצה ללוות את חן בלידה: "היה פשוט קסום לראות את התהליך קורה מהצד! אני ממש מתרגשת מזה שזכיתי ללוות אותה – כל הדברים שלי הרגישו הכי קשים וכואבים בלידה שלי, נראו מהצד כרגעים הכי מרגשים ויפים בעולם".

סימה, הסבתא, מספרת: "עליתי עם כל אחד מהנכדים לתינוקייה, מלווה בחתנים שלי. ידעתי שהנכדים שלי יהיו בידיים הטובות ביותר בעולם – הצוות שעובד איתי כבר שנים, ואין אנשים שאני סומכת עליהם יותר מהם לטפל בנכדים שלי".
אושר מספרת: "באנו לקפלן בזכות אמא, אבל עכשיו אנחנו מבינות כמה משקל יש למקצועיות, לגישה השירותית, החמה, המחבקת והמכילה שקיבלנו במיון יולדות, בחדר הלידה, במחלקה ובתינוקיה. זה הדבר הכי חשוב בעולם, ובקפלן יש את זה בשפע".
חן מוסיפה: "העברנו את כל ההריון יחד, ומלכתחילה הנחנו שנלד בערך ביחד, אבל בסוף אושר ילדה לפניי. תמיד היינו מחוברות, ועכשיו יש לנו גם שני ילדים, בני דודים, שיגדלו יחד, כמונו".

מימין לשמאל: אושר אזואלי, סימה ערוסי (הסבתא) וחן מנחם.

צילום: המרכז הרפואי קפלן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן