פורים מהסיפורים בבית הספר אביר יעקב

מי לא אוהב סיפורי ילדים או לפגוש את הדמויות מתוך הסיפור? גם בתקופת הסגר ופורים חיזקו בבית הספר למידה חוויתית ויוצרת

התלמידים התנסו במגוון פעילויות סביב הנושא שבחרנו: סיפורי הילדים הקלאסיים, וזאת כהמשך לעשיה הרבה בתחום השפה בבית הספר "אביר יעקב".

התלמידים נחשפו לסיפורים עצמם, נהנו לשמוע ולהמחיז וכמובן גם ליצור יצירות מגוונות ומושקעות בהלימה לסיפור. בלמידה מרחוק הפעלנו מערך יומי של "סיפור לפני שינה" ע"י צוות המורות. "נהנתי לראות לחוות ולשמוע את שלל הסיפורים המרתקים וזכיתי גם להשמיע  בעצמי סיפור לתלמידים המתוקים שלנו" שיתף שי עובדיה- מנהל בית הספר. התלמידים נהנו משלל סיפורים בהקשרים שונים בפיג'מות לפני השינה וחוו קשר מיוחד ושונה עם המחנכות ומורות השפה הוסיף שי.

גם בכיתות נמשכה הפעילות להעשרת השפה והפעם סביב המילה "הפוך", בפעילויות חברתיות מהנות המחזקות את הקשר הבינאישי ושיתופי הפעולה לחיזוק החוסן הרגשי דרך למידה פעילה בשפה .

בשבועות האחרונים תלמידנו התנסו בכתיבת סיפור לקראת התחרות הארצית "מירוץ הצבי" של החמ"ד. ולאחר תהליך של למידה והתנסות בכתיבת סיפור נבחרו 3 סיפכםורים מקסימים של התלמידים –  שוהם אזולאי מכיתה ה', טליה ביטון ויאיר ארקה מכיתה ו', אשר נשלחו לתחרות . נאחל הצלחה בעז"ה בהמשך ועליה לשלב המחוזי!  התלמידים החביבים זכו פורבפרסים מתנת המנהל.

גולת הכותרת של העשייה הרבה הייתה ביום פורים, כאשר הדמויות מתוך הספרים קיבלו את פניהם של התלמידים. כלל הצוות כולל צוות המנהלה ובנות השירות התחפש לדמויות מתוך הספרים – פגשנו שם את אליעזר והגזר, הקוסם מארץ עוץ, האריה שאהב תות, את חמשת הבלונים , יעל וביתה המפורסם, את סבא ג'פטו ופינוקיו גם אלאדין המסתורי הגיע והצליח להפעיל את קסמיו על זהבה ושלושת דוביה וכולנו יחד ניסינו למצוא מיהו מיץ פטל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן