"היא פשוט קפאה ואז התחילה לבכות"

גילי פרץ מיבנה עדין נסער מפרשת האלימות שספג עם ביתו הקטנה במסעדת אנגוס

גילי פרץ, תושב יבנה,  דיבר על תחושותיה של בתו אור. "מהרגע שהופעלה אלימות כלפינו והוכינו, זה היה משהו שאי אפשר לפספס. היא פשוט קפאה ואז התחילה לבכות, הייתה נראית ממש מבוהלת. לקח לי המון זמן להחזיר אותה חזרה למצב של רוגע. פעם ראשונה שמגרשים אותי מהמסעדה, שאומרים לי 'לא מעניין אותנו הפטור מתור' ופעם שנייה שמרביצים לבת שלי כשהיא בידיי ואני מותקף, כשבסך הכל באתי לאכול איתה ארוחת ערב".

פרץ ומנהל המסעדה הגישו תלונות במשטרה על תקיפה ושניהם נחקרו באזהרה. בחקירתו טען המנהל כי כלל לא ידע שמדובר בילדה נכה, ופרץ לא הסביר לו את העובדה הזו, אלא רק לאחר שהחל לצעוק עליו ולהטיח בו האשמות. לטענתו, הוא חש מאוים על ידי פרץ כיוון שזה קירב טלפון לפניו והחל לצלם ולהתפרע. אביה של הפעוטה בת השנתיים וחצי על הרצף האוטיסטי, שהותקף על ידי מנהל מסעדה לאחר שביקש להיכנס ללא המתנה אמר שלא ניתן היה לפספס את הבעתה על פניה בזמן האירוע.

מרשת אנגוס נמסר: "מנהל המסעדה זומן לשימוע ויטופל במלוא החומרה לאחר בירור מלא של הדברים. לא נאפשר אצלנו התנהלות כזו מול לקוחות בשום סיטואציה. השוטרים שהגיעו למקום ובחנו את המקרה, כמו גם לקוחות ועובדים שהיו עדים לאירוע מתארים אותו באופן שונה מהותית מהאופן שבו הוא מוצג ברשתות החברתיות. המסעדה הייתה בתפוסה מלאה על פי הנחיות משרד הבריאות והלקוח דרש להיכנס באופן מיידי ללא הצגת הדברים או הסברם. הלקוח התבקש לשבת במקום המתנה נוח ולהיות הראשון שייכנס. אנו מבקשים מכולכם להבין שישנן נסיבות ועובדות שאינן נלקחות בחשבון כאשר סיפור מתואר בצורה חד צדדית על ידי אדם שנפגע ועל כך אנו מצרים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן