צפו: בעל מסעדה היכה אב של ילדה אוטיסטית מיבנה

בעל מסעדה בטבריה תועד מכה אב לילדה אוטיסטית, בת שנתיים וחצי, לאחר שהאב ביקש להיכנס למסעדה ללא המתנה

בסוף השבוע החולף נסעה משפחת פרץ מיבנה לעיר טבריה, וביקשה לאכול במסעדת אנגוס. "התקשרתי להזמין מקום כדי להימנע מהסיטואציה, אמרו שאי אפשר להזמין אבל יש מקום. הגעתי לשם וראינו שיש המתנה בחוץ אז אשתי אמרה לי 'תיכנס עם אור בינתיים, שתאכל משהו'. היא התחילה לאבד את זה. לקחתי את הילדה ונכנסנו למסעדה. ראינו את המנהל שם. לאמרתי לו לילדה יש פתור מהמתנה בתור, זו ילדה אוטיסטית. אתה מוכן לתת לנו שירות?".

גיל פרץ מיבנה, מעיד על עצמו כי מדובר בסיטואציה מביכה עבורו. לדבריו, הבעלים של המסעדה אמר לו שיש עוד רבים שממתינים להיכנס לפניו. לטענת פרץ לאחר שהוא הבהיר שמגיעה לו קדימות אמר לו הבעלים: "היא לא נראית לי נכה, היא לא על כסא גלגלים. עוף לי מהמסעדה".

 

"כל זה כשהילדה על הידיים שלי", אומר פרץ. "אמרתי לו 'אני אראה לך את הכרטיס'. היינו כל כך מושפלים היינו בשוק, הוצאתי את הטלפון לתעד את איך שהוא מגרש אותנו והוא פשוט משום מקום אחרי כמה שניות הנחית עלי מכה, העיף לי את הטלפון מהיד, הוא כמעט פגע בילדה. היא הייתה מבועתת היא הייתה בשוק מוחלט אני התחלתי להשתולל עליו שם איך הוא מעז להרים ידיים".

פרץ התקשר למשטרה, והשוטרים שהגיעו למקום הפנו אותו להגשת תלונה בתחנה בטבריה. "הבטיחו לי שמעכבים אותו בתחנה. אני מגיע לתחנה להגיש תלונה ומגלה שהוא גם מגיש נגדי תלונה על תקיפה. ראיתי שם את הקצין התורן. הקצין אמר 'או שתסתדרו ביניכם או ששניכם מעוכבים'".

גם פרץ וגם הבעלים של המסעדה נחקרו באזהרה. בחקירתו טען הבעלים כי כלל לא ידע שמדובר בילדה נכה, ופרץ לא הסביר לו את העובדה הזו, אלא רק לאחר שהחל לצעוק עליו ולהטיח בו האשמות. לטענתו, הוא חש מאוים על ידי פרץ כיוון שזה קירב טלפון לפניו והחל לצלם ולהתפרע. לדבריו, הוא פעל מתוך הגנה עצמית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן