חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקרה על פעילות אזרחית תומכת בזמן המלחמה

לי-אור דיין-אטיאס - המתמודדת על מושב במועצת עיריית יבנה כמספר 2 ברשימת 'חוזה חדש' בראשות חבר המועצה ליאור דדוש - וצוות ׳ננצח׳, קיבלו מענק ותעודת הוקרה על פעילותם במהלך תקופת הלחימה • היוזמה האזרחית הוקמה בשבוע הראשון למלחמת ׳חרבות ברזל׳

לי-אור דיין-אטיאס – המתמודדת על מושב במועצת עיריית יבנה כמספר 2 ברשימת 'חוזה חדש' בראשות חבר המועצה ליאור דדוש – וצוות ׳ננצח׳, לקחו חלק בכנס 'עלות השחר׳ שהתקיים בירושלים, לקבלת מענק ותעודת הוקרה על פעילותם במהלך תקופת הלחימה.

לפני כחודשיים הגישה לי-אור עבור הקבוצה בקשה לתמיכה ביוזמה האזרחית אשר הקימו בשבוע הראשון למלחמת ׳חרבות ברזל׳.

כנס שיש בו חשיבה משותפת על היום שאחרי, ויצירת חיבורים חיוניים לאיחוי מחדש של החברה הישראלית, לאחר המשבר הקשה שאיים לפרקה

יוזמַת 'ננצח' החלה בקבוצה של אזרחים אשר החליטו לגייס את כישוריהם ולבשל אוכל חם ומפנק בבסיסים הצבאיים ברחבי הארץ.

"אור גדול בתוך החושך"

מיזם 'שחר' הוקם עם פרוץ המלחמה, בשיתוף פעולה של מכון 'שחרית' וקרן FNL.

"היזמים והיַָזַמוּת שפגשנו בדרך היו האור הגדול בתוך החושך שירד על מדינת ישראל", מציינים בארגון, "במעשיהם הוכיחו כי ערבות הדדית ולכידות חברתית אינן תלויות מגזר, מפלגה או השקפה, וכי החברה בישראל יודעת לעמוד איתנה ומאוחדת ולהושיט יד של תמיכה לאלה בתוכה הזקוקים לכך".

כנס 'עלות השחר' הוא כנס שיש בו גם הוקרה ותודה, אך גם חשיבה משותפת על היום שאחרי ויצירת חיבורים חיוניים לאיחוי מחדש של החברה הישראלית, לאחר המשבר הקשה שאיים לפרקה.

בארגון ׳שחר׳ התרגשו רבות מהיוזמה והחליטו להעניק לקבוצה מענק תודה.

הכנס התקיים במכון ׳ון ליר׳, ושודרו בו מסר וברכה מצולמת מנשיא המדינה יצחק הרצוג. בכנס השתתפו קבוצות שונות אשר כולן עוסקות באיחוי חברתי ויוזמות טובות.

״אני מתרגשת לקחת חלק ביוזמה ומודה על הזכות ללוות את קבוצת ׳ננצח׳ – איציק לוי, יפתח קורן, יפעת בן אלישר-מירון, חיים פדלון וגילת אפלמן״, ציינה לי-אור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן