חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאות תושבים ליוו את רס"ם נריה שאער שנפל במלחמה

הלוויתו של רס"ם (מיל') נריה שאער, שנפל בקרבות ברצועת עזה, נערכה היום בבית העלמין ביבנה: מאות תושבים הגיעו עם דגלים על מנת לתת לו כבוד אחרון

הלוויתו של רס"ם (מיל') נריה שאער, שנפל בקרבות ברצועת עזה, נערכה היום בבית העלמין ביבנה: מאות תושבים הגיעו עם דגלים על מנת לתת לו כבוד אחרון. כאמור, שאער, בן 36 מיבנה, נפל אתמול (ראשון) בקרב במרכז רצועת עזה. הוא הותיר אחריו זוג הורים, ראובן וענת, ואח ואחות, אוהד והדר. אחותו הדר כתבה עליו: ״אחי נריה היקר והאהוב. הצנוע באדם, בעל לב הזהב, עם נתינה גדולה ואהבת הארץ. נלחם בגבורה ואומץ רב, נפל בקרב בעזה. לא ניתן להבין ולהכיל את גודל האבידה״.

 

ראש העיר יבנה, רועי גבאי מסר: "התבשרנו בבשורה קשה שוברת לב על נפילתו של רס"ם (מיל') נריה שאער, בן 36 בנופלו. נריה ז"ל, לוחם בגדוד 6655 שבחטיבה 55 ("עוצבת חוד החנית"), גדל ביבנה ונפל אתמול בקרבות ברצועת עזה. בשם תושבי יבנה אנו משתתפים בצערה של משפחת שאער והחברים, נמשיך ללוות את בני המשפחה ולתמוך בהם. לבקשת המשפחה הציבור מוזמן להגיע היום עם דגלים בשעה 13:00 ולחלוק כבוד אחרון לבן עירנו. נלווה את משפחתו בשרשרת אנושית מבית המשפחה עד בית העלמין".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן