רשת 'ויקטורי' מצטרפת להעלאת המודעות לשחרור הילדים החטופים, עם ציון 30 ימים לאירועי ה-7 באוקטובר, בהם נחטפו כ-240 אזרחים ישראלים וזרים, בהם ילדים, נשים וגברים, על-ידי חמאס.
הרשת השיקה היום קמפיין מיוחד ב-68 סניפיה ברחבי הארץ, הכולל הדבקת שמותיהם של הילדים החטופים בישראל על מושבי הילדים בעגלות הסניפים, תחת המסר המטלטל: “זה יכול היה להיות הילד שלך”.
אייל רביד, מנכ”ל 'ויקטורי': “כל יום אנחנו נושאים תפילה להשבת החטופים והחטופות, מקווים ומייחלים לשחרורם המיידי, לצד תפילות לביטחון החיילים והחיילות הגיבורים והגיבורות שפועלים בכל רחבי הארץ על7מנת להבטיח את הביטחון של כולנו”.