חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבנה מודה לצוותי החינוך

ערב ההוקרה השנתי לצוותי החינוך ביבנה נערך בהיכל התרבות, בסימן אנשים עם מוגבלויות, ובשיאו הוענק תעודות למצטיינים ופרידה מהפורשים.

בערב המרגש והחגיגי הוענקו תעודות הצטיינות לאנשי החינוך שנבחרו השנה וכן התקיימה פרידה מרגשת מהפורשות והפורשים לאחר שנים ארוכות של עשייה חינוכית משמעותית.

הערב נערך במעמד ראש העיר – רועי גבאי, מ"מ וסגן ראש העיר – משה חזות, מפקחי משרד החינוך, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה –דוד שטרית, מנהל אגף החינוך – עשהאל שריר, יו"ר ועד העובדים – ציון בן-לולו ואורחים נוספים.

הערב נפתח בסרטון מרגש על העשייה החינוכית של אנשי ההוראה בתחום החינוך המיוחד ואנשים עם מוגבלויות ובמופע סטנדאפ של רשף לוי.

את הערב הנחו בצוותא ובהצלחה המורה תמי לסרי והתלמידה מיקה קחילה מקריית החינוך ע"ש גינסבורג.

בדברי הפתיחה ציין ראש העיר כי "קיומו של יום ההוקרה דווקא ביום האהבה ממחיש עד כמה ערכים אלה חופפים ומשלימים זה את זה. בידיכם, אנשי החינוך, מופקד עתידה של מדינת ישראל על-ידי חינוך דור העתיד, אתם המפתח להצלחת החברה הישראלית כולה. אנחנו יכולים להיות גאים במערכת החינוך שלנו שהיא תוצר עשייתכם, והיום הזה הוא הזדמנות להביע הערכה עמוקה ותודה על שאתם נושאים על כתפיכם את המשא המורכב באהבה, במקצועיות, באכפתיות ובמסירות. איכותה, פיתוחה וקידומה של מערכת החינוך תלויה בראש ובראשונה באיכות מחנכיה, בהון האנושי וברוחב ליבכם. אשרינו שזכינו באנשים כמותכם".

מנהל אגף החינוך – עשהאל שריר, אמר כי אנשי החינוך של העיר מרכיבים את המערכת הנהדרת והחשובה והופכים אותה להרבה מעבר לסך חלקיה: "אני מעריך ומודה לכם על עבודתכם החינוכית במסירות ואהבה, ומודה לראש העיר ולכלל השותפים על האמון והשותפות".

סגן ראש העיר אלי מזוז, העוסק בתחום החינוך מזה שנים ארוכות, ציין: "הצוותים החינוכים ועובדי מערך החינוך בעיר הם אנשים שהשליחות מפעמת בהם, הם רואים כל ילד וילדה ופועלים לבנות בהם חוסן ולהקנות להם כלים וידע. אנשי החינוך בונים את דור העתיד ועושים זאת באהבה גדולה.

כמי שבא ממערכת החינוך בעצמו וגם עסק בתחום ברמה העירונית, אני יודע שאנשי החינוך משקיעים השקעה רבה בעבודתם ועושים אותה מכל הלב, ועל כך מגיעה להם תודה והערכה גדולה.
משך שנים רבות יבנה הייתה עיר שמשקיעה בחינוך – ואנו כאן לדאוג שהיא תמשיך להיות כזו".

[] צילומים: באדיבות לשכת דובר עיריית יבנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן