חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רחובות: ראש העיר רחמים מלול ביקר בבית הספר שבו אירעה הדקירה

בעקבות מקרה הדקירה  בבית הספר התיכון ברחובות אתמול קיצר ראש העיר רחמים מלול את השתתפותו בכנס שבו שהה באילת והגיע הבוקר להיפגש עם התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר בו אירעה הדקירה.

מלול שוחח עם התלמידים, הקשיב לתחושות שלהם וחיזק אותם. התלמידים סיפרו לו על שהתרחש אמש אבל הדגישו בפניו כי הם מאוד אוהבים את בית הספר, ואת המורים והצוותים החינוכיים.

בהמשך הביקור ראש העיר שוחח ארוכות עם מנהל המוסד החינוכי והבטיח כי הוא והתלמידים ימשיכו לקבל תמיכה מלאה ומעטפת עירונית רחבה ככל הנדרש.

הביקור הבוקר נערך בהמשך לשני מפגשי זום שנערכו אמש: ראש העיר יחד עם מ"מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן, אשר נפגשו לשיחה עם כל הצוותים החינוכיים של ביה"ס בו אירעה הדקירה, ופגישה נוספת שהתקיימה עם כל מנהלי בתי הספר בעיר.

ביומיים האחרונים מאז אירע המקרה מעניק מינהל החינוך בעיריית רחובות סיוע ותמיכה רגשית לתלמידים, למורים ולהורים, באמצעות מפגשים עם פסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי, מפגשים עם קבסי"ם (קציני ביקור סדיר), ייעוץ ושיח רגשי.

בהתאם להנחיית ראש העיר מלול וממלא מקומו בלום, הבוקר הוקדשו שעות הלימודים בכל בתי הספר לשיח על מניעת אלימות, עידוד לסובלנות ויצירת אקלים חינוכי מיטבי בכל המוסדות בעיר.

[] צילום: באדיבות דוברוּת עיריית רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן