הפתעה לא נעימה להורים ביבנה: 'נעמ"ת' הודיעה להורים על סגירת מעונות 'הזמיר' ו'הגלבוע'

הורים לילדי המעונות קיבלו בימים האחרונים הודעה מטעם הארגון בו נאמר כי המעונות לא ייפתחו בשנה"ל הקרובה [] עיריית יבנה מפרסמת מכרזים להפעלת המעונות [] נודע כי נעמ"ת סוגרת מעונות במספר ערים בארץ

ההודעה התקבלה בהפתעה גמורה אצל ההורים לילדים בגילי 0-3. בעקבות ההחלטה לסגור את שתי המעונות ובהמשך לפניית ההורים, שוחח מ"מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, עם יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ועם יו"ר ארגון 'נעמ"ת' – חגית פאר, בבקשה לשנות את ההחלטה, לטובת ההורים והילדים שנותרו ללא מענה.

יש לציין כי ההחלטה על סגירת מעונות 'נעמ"ת' התקבלה במספר ערים נוספות בישראל.

כאמור, מאחר והחלטת 'נעמ"ת' הינה סופית, עושים בעיריית יבנה כל מאמץ לסייע במציאת פתרונות חלופיים להורים שילדיהם רשומים למעונות האמורים.

בימים אלה פרסמה העירייה מכרז להפעלת מעון 'הזמיר' ובקרוב צפוי להתפרסם מכרז להפעלת מעון 'הגלבוע'. על המציעים להיות בעלי ניסיון בהפעלת רשת מעונות יום לגילי 3-0.

מדוברות העירייה נמסר: "ההחלטה על סגירת המעונות ע"י 'נעמ"ת' התקבלה באופן מפתיע וללא תיאום. אנו מודעים לחששם של ההורים, ועם קבלת ההודעה החלה היערכות ליציאה למכרז הפעלה למעון ומציאת חלופות מתאימות. ככל שיהיו עדכונים אנו נביאם לידיעת ההורים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן