ים של תקווה

לפני מספר שנים ים ששון עוד שיחק ב'מכבי שעריים' כשהייתה בליגה הלאומית [] בשלוש העונות האחרונות הוא מצא בית ב'הפועל מרמורק'

ב'הפועל מרמורק' מקווים לעלות מדרגה בעונה הבאה, ולשם כך החלו בהכנות.

לאחרונה חתם בקבוצה החלוץ שחר שפייר אשר ימשיך לעונה נוספת. מי שעוד צפוי להמשיך בקבוצה לעונה רביעית ברציפות הוא ים ששון אשר גדל במחלקת הנוער של 'מכבי פתח-תקווה' ולפני מספר שנים שיחק ב'מכבי שעריים' מהליגה הלאומית וביבנה מליגה א'.

השבוע הוא התפנה לסכם את העונה שעברה עליו: "אני חושב שעשינו עונה מצויינת, הייתה לנו מטרה והשגנו אותה וביחס לתקציב ולמה שבחוץ ציפו מאיתנו – עשינו עונה משובחת. אנחנו קבוצה צעירה מאוד וזה משפיע. לפעמים חסר את טיפת הניסיון הזאת כדי לעשות מְעֵבר, וזה היה ההבדל השנה מפלייאוף למלחמה על עלייה".

הסיבוב הראשון היה טוב יותר.
"כן. פתחנו את העונה מצוין ועשינו סיבוב ראשון מעולה שגם המגרש הביתי שלנו עזר לנו. בהמשך נפצעו ועזבו אותנו כמה שחקנים משמעותיים, ובשילוב החלפת המגרש זה קצת פגע בנו לדעתי.

עליית ליגה? מתחילת העונה לא כיוונו לשם, אנחנו עם תקציב בינוני, אם לא בתחתית הליגה, ובכל זאת עשינו הישג מדהים. שיחקנו ברוב המשחקים כדורגל מצוין והגענו לפלייאוף. אני חושב שהסגל הנוכחי הוכיח את עצמו וסיפק את הסחורה".

בוא נחזור לפלייאוף.
"'היינו מאוכזבים מההפסד כי זה לא היה משחק של 2-0, אבל הפתענו הרבה אנשים ועמדנו במטרה שהצבנו. אני חושב שהרבה שחקנים עשו עונה טובה אבל אם צריך לבחור אז יונתן טפר ודייגו, שניהם קשרים עם 7-8 גולים בנוסף לבישולים. הם שחקני העונה שלי".

ומה המשחק הטוב ביותר?
"שני המשחקים הכי טובים שלנו העונה היו הניצחון בבית 3-0 על חולון וה1-0 בחוץ על כפר קאסם – קבוצה שקשה מאוד לנצח בחוץ. מצד שני, המשחק הכי מאכזב זה הדרבי בחוץ כמובן. כל השנה הראינו עליונות ולצערי לא הגענו למשחק הזה".

נראה שמצאת בית במרמורק לאחרונה.
"זו הייתה עונה שלישית שלי במועדון וזה כמו הבית שלי. הרגשתי מצויין כמו בכל עונה. אני חושב שעשיתי עונה טובה עם 36 משחקים, אבל הייתי יותר שמח אם היינו מסיימים יותר גבוה – כי יכולנו. לאחר שלוש שנים עם חוזה, השנה סיימתי חוזה ועדיין לא יודע מה איתי עונה הבאה".

דוד מרטן ממשיך, איך הייתה העבודה אתו?
"דוד מרטן זה אחד המאמנים הכי טובים שאימנו אותי אם לא הכי טוב, מבחינת מקצועיות, הבנת המשחק והלימוד זה בכלל לא שייך לרמות של ליגה א' ולאומית. היה לנו קשר טוב ואני מקווה בשבילו שיתקדם כי מגיע לו".

מה חסר למרמורק כרגע?
"אני חושב שהדבר הכי נחוץ כרגע למועדון זה מגרש ביתי עם דשא טוב כי הקהל של מרמורק זה הקהל הכי איכותי בליגה, אוהדים שבאים ומוּנַעים מאהבה. תומכים בשחקנים לא משנה מה התוצאה ולא מקללים לעולם. באמת הם משהו יוצא דופן".

חברו לקבוצה אמיר תלמי, הוסיף: "כשהבנתי שהמשחק נגד כפר שלם עומד להסתיים זאת הייתה תחושת פספוס ענקית כי כבר הראינו שאנחנו לא נופלים מהם במשחקים הקודמים, ולמרות התוצאה גם היינו טובים יותר. בתור שחקן כדורגל לימדו אותי תמיד שבמשחק אחד הכל יכול לקרות – באנו למשחק הזה הכי מוכנים שיש ורצינו לעבור את השלב הזה – הייתה תחושת פספוס אבל אני מרוצה מהמקום שהגענו אליו".

על היכולת שלו אמר: "באופן אישי הרגשתי שכמו כל שחקן ושחקן עזרתי לקבוצה להגיע לאן שהגיעה. מועדון, מאמן ושחקנים שנותנים לך ביטחון להראות מה שאתה יודע – וזה עבד. היו לי הרבה מטרות העונה כשהעיקרית הייתה לספק מספרים, לא הבקעתי בכמות שציפיתי מעצמי אבל רשמתי עשרה בישולים – אני שמח שהם עזרו לקבוצה להגיע לאן שהגיעה בסוף. הייתי מאוד רוצה לשפר את המספרים שלי בעונה הבאה והייתי מאוד מרוצה שדוד מרטן לימד אותי תפקיד חדש: מגן בקו 5 – נראה שזה עבד טוב בהרבה משחקים העונה".

על המאמן: ”היה לנו קשר טוב מאוד, הוא נתן לי המון ביטחון ולימד אותי תפקיד חדש. אין הרבה מאמנים היום שמאמינים בצעירים – הוא נתן לכולנו את הבמה ולנו היה את הרצון להוכיח לו ולהודות לו על כך שסמך עלינו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן