חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יולדת טוענת כי רופאים שכחו פד בגופה במהלך הלידה, שנשלף רק לאחר חודשיים

אישה שטופלה בבית-חולים 'אסותא' באשדוד דורשת 85 אלף שקלים כפיצוי על סבל לכאורה שנגרם לה לטענתה כתוצאה מפד שנשכח בגופה במהלך הלידה

יולדת בבית-חולים 'אסותא' באשדוד טוענת כי במהלך הלידה שכחו הרופאים בגופה פד רפואי, שנשלף רק לאחר חודשיים, ודורשת 85 אלף שקלים כפיצוי.

במכתב הדרישה לביה"ח טוענת האשה באמצעות עוה"ד מורן אברהמייום טוב ותמר ארבל, כי במשך חודשיים סבלה מכאבי בטן עזים ומדימום מהנרתיק, וזאת רק בשל הפד שנשכח בגופה.

על-פי מכתב הדרישה, לפני שנה וחצי ילדה האישה תינוקת בבית החולים 'אסותא' בלידת ואקום, לאחר שבוצע חתך חיץ והודגם קרע שנתפר.

שלושה ימים לאחר הלידה, נטען, החלה האישה להתלונן על כאבי בטן עזים, עד שלא הייתה יכולה עוד לעמוד על רגליה, אך כל הבדיקות שבוצעו נמצאו תקינות.

עוד נטען במכתב, כי רק חודשיים לאחר הלידה, ולאחר שהכאבים לא פסקו והאישה החלה לסבול גם מדימום, היא פנתה שוב לרופאת הנשים בקופת החולים, אלא שהפעם הרופאה שלפה פד מאזור חתך החיץ שבוצע במהלך הלידה.

במכתב הדרישה טוענות באות כוחה של היולדת כי השארת גוף זר, פד במקרה הזה, בגופה של האשה, היא רשלנות רפואית לכל דבר ועניין.

עוד נטען, כי בשל רשלנות זו נאלצה האשה להיות טרודה בכאבים העזים ובריחות לא נעימים, וזאת במקום לטפל בתינוקת שזה עתה ילדה. בנוסף נטען, כי בשל הקושי לתפקד ולעמוד על רגליה, נזקקה האישה לעזרה מוגברת בטיפול בה ובבתה התינוקת.

במכתב, שכבר התקבל בבית החולים 'אסותא' באשדוד, דורשת האישה פיצויים בסכום של 85 אלף שקלים, וזאת לצורכי פשרה בלבד, בגין "כאב, סבל ונזק נפשי טהור".

מ'אסותא-אשדוד' התקבלה התגובה הבאה: "כתב התביעה התקבל בביה"ח, תגובתנו תינתן כמקובל בביהמ"ש".

צילום: אתר 'אסותא'-אשדוד, חדרי לידה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן