מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך בביקור ביבנה: "מלאת הערכה לצוותים החינוכיים"

ורדה אופיר שוחחה עם צוותי ההוראה וההנהלה במוסדות החינוך וחיזקה אותם לאור ההתמודדויות שמזמנת להם התקופה: "מערכת החינוך היא העוגן של החברה במשבר המתמשך בו אנו נמצאים"

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, ורדה אופיר, ביקרה במוסדות החינוך ביבנה, בהם לומדים כ-16,000 תלמידים ב-27 בתי-ספר ו-143 גני-ילדים. שיעור הזכאות לבגרות בקרב תלמידי בתי הספר התיכוניים בעיר בשנת הלימודים תשפ"א עומד על כ-94%. מטעם מחוז מרכז במשרד החינוך פועלים ברשות העירונית מפקחות גנים, מפקחות בתי-ספר יסודי ועל-יסודי, מפקחת על הייעוץ ומדריכים פדגוגיים.

הביקור נפתח בפגישת עבודה בלשכת ראש העיר גוב-ארי, המחזיק בתיק החינוך אשר גם ליווה את הביקור כולו, ביחד עם מנהל אגף החינוך עשהאל שריר ומפקחי המחוז.

במרכז למדע וטכנולוגיה לגיל הרך בניהולה של מיכל כהן הוצגו תכניות לימודיות מתקדמות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים, במסגרתן כלל ילדי הגנים מתנסים בחומרים שונים, חוקרים ויוצרים.

בבית-ספר החמ"ד 'יחידני' נפגשה מנהלת המחוז עם תלמידי 'פת שחרית' ושמעה על הפעילות הענפה לחיזוק החוסן הרגשי והאמוני של התלמידים. תלמידי כיתות ה' בפרויקט 'אמירים' הציגו תהליכי למידת-חקר אשר התקיימה בביה"ס בנושא ערכי השמיטה, ומנהלת בית הספר שני ברזילי סקרה את החזון הבית-ספרי.

בבית-ספר 'ביאליק' ביקרו האורחים בחצר ללימודי זואולוגיה שהוקמה במקום, ושמעו מהמנהלת דליה גבריאלי ומהתלמידים על היתרונות שבלמידה חוץ-כיתתית מגוונת ועל הערכים אותם הם מקבלים במסגרת החינוכית.

בקריית החינוך ע"ש גינסבורג בניהולה של טלי דרור הציגו תלמידי כיתה ט' את עולם המיינדפולנס כחלק משגרת הלימודים. האורחים פגשו את תלמידי המנהיגות הצעירה בבית הספר ושמעו על החינוך החברתי, המהווה חלק מרכזי בתכנית בית הספר. תלמידי מגמת תקשורת ומגמת המגדר הסבירו על הפרויקטים בהם הם לוקחים חלק, ועל ההעצמה שהמגמות מעניקות להם.

מנהלת מחוז המרכז שוחחה עם צוותי ההוראה וההנהלה במוסדות החינוך וחיזקה אותם לאור ההתמודדויות שמזמנת להם התקופה: "מערכת החינוך היא העוגן של החברה במשבר המתמשך בו אנו נמצאים. אני מלאת הערכה לצוותים החינוכיים אשר מתמודדים עם מציאות מורכבת מאוד ומצליחים ביחד עם שמירה על בריאות התלמידים, גם לדאוג לרווחתם הנפשית, וכמובן לקדם למידה והישגים. הוראה מיטבית היא הוראה משולבת רגש, וראיתי זאת היום בכל המוסדות בהם ביקרנו. אני מלאת הערכה לראש העיר ולאגף החינוך ביבנה, אשר משקיעים רבות בחינוך, ומוקירה את שיתוף הפעולה הפורה עם מפקחי משרד החינוך".

*ראש העיר, צבי גוב-ארי: "העירייה מקדמת תכניות חינוכיות רבות בכל שדרת החינוך, ומשאבים רבים מושקעים בקידום דור העתיד של העיר. שיתוף הפעולה המתמשך בין העירייה והנהלת המחוז מהווה כר פורה לפיתוח גני הילדים, בתי הספר והסגלים החינוכיים. תודתי למנהלת המחוז ולצוותה על הנכונות לפעול יחדיו למען ילדי העיר. תודתי גם לאגף החינוך, למנהלי מוסדות החינוך, לסגלי ההוראה, המנהלה והחינוך הבלתי פורמלי בעירנו, המשקיעים את כל מרצם ויכולתם לקידום התלמידים בתקופה מאתגרת זו, ובכלל".

צילום: עמרם כהן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן