נשף פורים לאזרחים הוותיקים ביבנה

*נשף קורונה פורים" לאזרחים הוותיקים ולקהילה הנגישה נחגג אמש ביוזמת האגף לשירותים חברתיים בעיריית יבנה

האירוע, בצל מגבלות הקורונה והנחיות הבריאות, נערך בקריית הספורט החדשה כאשר למרחב הפתוח הגיעו כ- 80 אזרחי יבנה הוותיקים, מחופשים ומחוסנים.

רכזת אירועים לאזרח הוותיק, ריקי גרשי קידמה את הבאים בשמחה וניצחה על האירוע. ההתארגנות, יצירת הקשר עם האזרחים ובעיקר השמחה הרבה באירוע הוכיחו כי מדובר בצוות מנצח, במתנדבים ותורמים רבים שלקחו חלק בחגיגה הפורימית ובתקופה כה מאתגרת.

הפעילויות היו מגוונות ומותאמות לקהילה הנגישה. בין התחנות היו תחנת בינגו עם שאלות טריוויה על פורים ומי שהצליח למלא את הכרטיס זכה בפרסים. בנוסף חיכו למשתתפים תחנות נוספות כשברקע התנגנו שירי פורים, תחנת קליעה למטרה, השחלת טבעות ועוד כאשר בכל התחנות נשמרו כללי הקורונה.

במהלך היום היתה תחרות תחפושות נושאת פרסים שנרתמו ע"י עסקים מקומיים. הדי.גי אלעד גולדמן סחף את האזרחים ובקפסולות קפצו, רקדו ומילאו את הרחבה בריקודי זומבה.

המשתתפים הודו לראש העיר, צבי גוב-ארי על תמיכתו בקיום יום זה ועל ההשקעה הרבה המושקעת על ידו לקידום האזרחים הוותיקים בעיר, למנהלת אגף שירותים חברתיים, שירה ריינץ על מאור פנים, העידוד והתמיכה.

המארגנים הודו למנהלת קרית החינוך ע"ש גינסבורג, אורית גור כהן ולמנהל קריית הספורט, דניאל קליין על האירוח. תודה מיולדת למתנדבים מתי הררי, דבי לוי, יפית איטח, אורנה מכפש ועליזה השכל, לתורמים האדיבים אריה יעקוביאן – הכל לבית, בנצי חשמל, שמעון סימו לוי – ביגוד והנעלה, חברות מועדון לגעת בלב- תכשיטים, חיים אוקסנין- צעצועי חצי חינם, דבי לוי תכשיטים וכמובן לצוות המחלקה לאזרחים ותיקים- ראש צוות רחלי רדטה, עובדות סוציאליות- הילה דוד, יערית נגר וענבר פרידמן, לרכזות המועדונים, אלסה טגניה, גדי מנקין, רחל דהן בן דוד ולאילנית כלפון הנפלאה על התפאורה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקודם
הבא
דילוג לתוכן