חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נערכים באופן מיטבי": למה שר הביטחון יואב גלנט ביקר ברחובות?

הבוקר, ראשון (21.7) עיריית רחובות אירחה את שר הביטחון, יואב גלנט כדי להציג לו את מוכנות העיר לשעת חירום הביקור נפתח הבוקר במרכז ההפעלה הרשותי, ממנו מנהלת העירייה את שגרת המלחמה בעיר בזמן חירום.

ראש העיר מתן דיל פתח את הפגישה והודה לשר הביטחון על שהגיע לרחובות: “אני בטוח שבכל מקום שאתה מגיע בארץ אתה שומע על המורכבויות, ההתמודדות והקשיים. כאן אני אני מבקש לדבר איתך על חוזקות, עוצמה ומוכנות. עיריית רחובות בראשותי עושה הכל כדי להיות ערוכה בצורה הטובה ביותר למתקפה שהלוואי ולא תגיע. יש לנו אחריות ומחויבות כלפי התושבות והתושבים שלנו ולכן אנו מבינים שבמתקפה רב זירתית על מדינת ישראל, נהיה ברשות עצמנו ומסיבה זו אנו עושים הכל כדי להיערך לכך באופן מייטבי”.

בתום דבריו של ראש העיר, אופיר מזרחי, מנהל אגף הביטחון הנכנס הציג את העשייה של העיר בשעת חירום באירועי הביטחון שהתקיימו החל מיום ה-7/10/2023. מזרחי סקר את כלל אירועי נפילות הטילים והיירוטים בעיר והפעולות הרבות שיזמה עיריית רחובות כדי להגביר את תחושת הביטחון של תושבות ותושבי העיר, החל מהקמת כיתת כוננות, גיוס מתנדבים למשמר השכונות, שיתוף הפעולה עם פיקוד העורף בפרויקט בני המקום ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן