חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום חינוך פיננסי ראשון מסוגו בבית החינוך מונטסורי פרדס צפוני ע"ש בסר

בבית החינוך המונטסורי פרדס צפוני ע"ש בסר ביבנה נערך הבוקר (שני) יום חינוך פיננסי, בהשתתפות ראש העיר, רועי גבאי, ראש מחלקת תקשורת, הסברה וקשרי קהילה בבנק ישראל, נורית פלתר איתן, חבר המועצה המנהלית בבנק ישראל ותושב העיר, תא"ל (מיל.) מוטי בסר, תלמידים, צוות בית החינוך ואורחים נוספים.

תלמידי כיתות א'-ו' זכו ללמוד על מושגים פיננסיים בסיסיים תוך שימוש בסדרת ספרי "כסף קטן" של בנק ישראל.

נציגי בנק ישראל העבירו סדנאות מותאמות לכל שכבת גיל בהם התלמידים לקחו חלק ויישמו את החומר הנלמד. התלמידים למדו על מושגים כגון חסכון, ניהול תקציב, תשלום חשבונות, השקעות ועוד, ונחשפו לעולם הפיננסי ולעקרונות כלכלה נבונה.

ראש העיר, רועי גבאי הודה לכל השותפים בקיום יום זה ואמר כי "השינוי מתחיל, כמו תמיד, מהילדים והתנהגות צרכנית חכמה ונכונה, צריכה להילמד כבר בגיל הצעיר. חשוב לחנך את הילדים ולאפשר להם להבין על ערכו של הכסף, התנהלות פיננסית נכונה ורכישת מיומנויות שמסייעות להם לקבל החלטות נכונות, להעריך ולהבין טוב יותר את האמרה הידועה – 'הכסף לא צומח על העצים'. אני שמח כי בית הספר מוביל ולקח חלק במיזם מסוג זה שנועד ולהעשיר את ידע התלמידים, דור העתיד שלנו, בכלים שימושיים שיעזרו להם בהמשך הדרך".

ראש מחלקת תקשורת בבנק ישראל, נורית פלתר-איתן: "שמחנו מאוד להעביר פעילות חינוך פיננסי בבית החינוך כחלק מפעילות שמקיים בנק ישראל לחינוך פיננסי בבתי ספר כבר מהגיל הצעיר. אני מאמינה שחינוך פיננסי מניב פירות כאשר מתחילים להנחילו כבר בגיל הרך. העניין והסקרנות שגילו היום התלמידים מצביעים על בשלות וכמיהה להעשרת ההבנה והידע. נמשיך לקדם פעילויות דומות בבתי ספר ברחבי הארץ".

מנהלת בית החינוך, תמר סטון, ציינה כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם משפחת בסר ובנק ישראל. אנו מאמינים שחינוך פיננסי הוא חלק בלתי נפרד מחינוך ילדים, ואנו מקווים שיום זה יהווה התחלה של מסורת ארוכת שנים".

קרדיט צילומים: דניאל גיטמן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן