חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יליד העיר רחובות, רס"ל אלון קליינמן, נפל במלחמה

רס"ל במיל' לוחם מגל"ן אלון קליינמן נפל בקרבות העזים בח'אן יונס, כפי שהתיר הבוקר (שני) דו"צ לפרסום. קליינמן התחנך בקרית החינוך קציר ברחובות והמנהלת, מירב כפיר, ספדה לו.

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של רס"ל עדי אלדור (21) מחיפה ורס"ל (מיל') אלון קליינמן (21) מתל אביב שנהרגו מפגיעת נ"ט במערב חאן יונס. השניים היו לוחמים ביחידת מגלן שבחטיבת הקומנדו. קליינמן, במקור מרחובות, למד בקרית החינוך קציר ומירב כפיר, מנהלת קרית החינוך ספדה לו: ״כולנו בצער עמוק על נפילתו של אלון, שסיים את לימודיו כאן רק לפני 3 שנים. אלון היה מלח הארץ. בחור מוכשר, חברותי, יפה תואר ויפה מפנים, חכם ובעל אינטיליגנציה רגשית גבוהה, אהוב על כל השכבה וגם על המורים, תלמיד מצטיין ומבריק, נעים הליכות ונוסף על הכל גם כדורסלן מצטיין. הוא היה תמיד עם חיוך על הפנים. אנחנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו״.

 

גם עירוני נס ציונה סל הרכינה ראש עם החדשות הקשות על מותו של רס״ל אלון קליינמן ז״ל בקרבות בחאן יונס: "אלון שיחק במחלקת הנוער של המועדון בקבוצות הנערים והנוער, וזכור לכולנו כנער ואדם מוכשר וחדור מטרה. המשפחה הכתומה מבכה את מותו של אלון, ומוסרת תנחומים וחיזוקים למשפחת קליינמן. יהי זכרו ברוך."

 

מביה"ח וולפסון נמסר: "משפחת המרכז הרפואי וולפסון אבלה וכואבת את נפילתו בטרם עת של גיבור ישראל, רס"ל במיל' אלון קליינמן, בנו אהובו של פרופ' גיא קליינמן, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח וולפסון. אלון, זכרו לברכה, לוחם בסיירת מגלן, נהרג בקרבות העזים בחאן יונס כאשר לחם למען מדינת ישראל וביטחון תושביה. יהי זכרו ברוך. הנהלת המרכז הרפואי וולפסון, עובדי ועובדות ביה"ח, חבריו וחברותיו של פרופ' קליינמן לעבודה, כולנו אבלים ביחד עמו ושולחים תנחומים למשפחת קליינמן היקרה".

 

מתחילת המלחמה נהרגו 566 חיילי צה"ל, בהם 229 מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן