חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלון ויעל רוזן – העוגן למשפחות חיילי המילואים ביבנה

אלון רוזן ורעייתו יעל לאחר שלושה חודשי התנדבות בארגון העוגן למשפחות המילואים: "פגשנו עשרות מתנדבות ומתנדבים מדהימים שהראו לנו את הפנים היפות של יבנה ושל ישראל"

מאז ה-8.10, יום אחרי האסון הנורא, התנדב המועמד לראשות עיריית יבנה אלון רוזן ביחד עם יעל רעייתו להקים ולנהל ביבנה את ארגון העוגן למשפחות המילואים. הארגון הוא יוזמה אזרחית ארצית שמטרתה לטפל במשפחות של הנשים והבעלים, הבנים והבנות של כולנו שנמצאים בחזית ושומרים על ביטחון מדינת ישראל ותושביה.

 

לדברי רוזן: "משפחות חיילי המילואים היא לצערנו הרב קבוצת אוכלוסייה שקופה. מדובר על נשים וגברים, שנמצאים כבר למעלה משלושה חודשים בבית לבד, מתמודדים בגבורה עם אתגרי היום-יום: מנצחים על ניהול הבית, מסיעים את הילדים למסגרות, מחבקים ומרגיעים ילד בוכה שרוצה את אבא או את אמא, מפיקים חגיגת יומולדת, מתמודדים באומץ עם החששות, עם הפחדים ועם כל מה שהתקופה המורכבת הזאת מביאה. העירייה תומכת בחיילי המילואים עצמם, דבר מבורך לכשעצמו, אבל נוצר מצב שמשפחות המילואימניקים נופלות בין הכיסאות".

 

רוזן שהיה מיוזמי ומובילי חוק המילואים בתפקידו כראש מטה במשרד הביטחון, מספר כי ביחד עם יעל אישתו, אשת קבע לשעבר, החליטו להפוך את העזרה והתמיכה במשפחות המילואימניקים למשימה הראשונה במעלה שלהם בתקופת המלחמה. כך חברו לארגון העוגן למשפחות המילואים ופתחו את הארגון ביבנה. ביוזמה מהירה הצליחו לגייס מתנדבים רבים ולאתר משפחות רבות של אנשי מילואים מיבנה. אחרי שהקימו את הארגון בעיר, הם גילו לדבריהם, "עשרות אנשים מדהימים, הפנים היפות של יבנה. האנשים המדהימים האלה היו גם בקרב משפחות המילואים אשר שם רובן אמהות, לביאות, עם כוחות של גיבורות על, לצד מתנדבים מדהימים בכל הגילאים שנרתמו לסייע לנו לתמוך במשפחות של חיילי המילואים ביבנה. מתנדבים שהתגייסו לבשל, להוריד כלבים לטיול, לעשות בייביסיטר ולהעניק לילדים אווירה אחרת ולהורה קצת אוויר, בעלי מקצוע שבאו לתקן או לספק ייעוץ בכל תחום אפשרי ולתרום את מוצרי היצירה שלהם על מנת להעסיק את הילדים ועוד המון דברים נפלאים אחרים".

 

 

הזוג רוזן יעל ואלון יחדיו עם ורד שמילוביץ ורוחה תורג׳מן, הצליחו לאתר, לסייע ולתמוך בלמעלה מ-90 משפחות של משרתי מילואים.  בשבועות האחרונים התחלנו לשתף פעולה עם גופים נוספים בעיר על מנת להרחיב את מעגל התמיכה במשפחות. בדרך זאת הצלחנו לבשל ארוחות לשבת למשפחות רבות בעיר. בניצוחו של השף טל שמילוביץ אנחנו כבר מספקים זה השבוע הרביעי ברציפות ארוחה חמה ועשירה ללמעלה מ-20 משפחות.

בנוסף במסגרת זאת התחלנו לשלב את בני הנוער בעיר באמצעות פרויקט מחויבות אישית לסיוע בבייביסיטר ובשיעורי בית למשפחות אשר צריכות סיוע בנושאים אלה. מסגרת התנדבותית חדשה שתחל בימים הקרובים ותפורסם למשפחות חיילי המילואים.

 

אלון ויעל רוזן הבטיחו כי ימשיכו בעשייה למען חיילי המילואים וקראו למשפחות מילואימניקים שזקוקות לסיוע ליצור קשר כמו גם לכל מי שמעוניין להתנדב להצטרף ולעזור בפעילות.

https://bit.ly/m/haogen4families

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן