חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כלבי עירך קודמים, ווּף-ווּף! (וגם חתוליה!)

בזמן שכלי תקשורת מקומיים מסויימים מעדיפים לסייע לעמותות ארציות - אשר אף הן כמובן עושות עבודת קודש בהצלת בעלי חיים - אנחנו מעדיפים להעמיד בראש סדר העדיפויות את הכלבים והחתולים הממתינים לבית אוהב אצל פעילי העמותה היבנאית הוותיקה, המיומנת והחשובה - "משפחה על ארבע" • אימוץ בחודשי הקיץ - משימת קודש

כיבושו של חום יולי-אוגוסט הקשה את רחובות הערים בכלל והעיר יבנה בפרט מהווה הזדמנות חוזרת להדגיש את חשיבות צער בעלי חיים לחיי כולנו ולהכניס לבתינו ולמשפחתנו הולכי על ארבע מקסימים הזקוקים יותר מכל לאהבה ולקורת-גג בקרב משפחה חומלת ורגישה.

ובתוך שלל העמותות והארגונים להגנה על בעלי חיים ולאימוץ כלבים וחתולים שננטשו או אשר סתם לא שפר עליהם גורלם, יש להעמיד בראש ובראשונה את העמותה המקומית הוותיקה ביבנה – "משפחה על ארבע" – שפעיליה ופעילותיה עושים לילות כימים להגן על כל בעל חיים הזקוק לעזרה מאיתנו – בעלי החיים הגדולים.

אצל הפעילים והפעילות ממתינים כיום באומנה לאימוץ כלבים וחתולים רבים, והציבור אוהב בעלי החיים מוזמן ליצור קשר ולקחת הביתה למזגן חבר יקר:

***

הרבה מתוקים ומתוקות לאימוץ נמצאים ביבנה – עצמאיים וחברותיים עם כולם:
054-475-7547 יוליה.

***

יפה קטנה בת חודש וחצי לאימוץ, מסתדרת עם כולם, עצמאית. נמצאת ביבנה: 0544757547.

***

והנה סיפור הצלחה, אחד מני רבים:

אלבי שלנו

שנה וחצי שהיא הסתובבה באזור תעשייה הצפוני ביבנה.

כלבה חששנית, מבוהלת ומבועתת, שלא נתנה לאף אחד להתקרב אליה.

כמה טלפונים היו לגביה. כל-כך הרבה אנשים שעברו באזור וניסו לגשת, ללטף, להאכיל…אבל אלבי תמיד ברחה, מהפחד, מניסיון העבר הקשה.

כל-כך הרבה ניסיונות לחדור ללב שלה.

ואז תהילה אוזנה האלופה שלנו, שלעולם לא מוותרת, הגיעה אליה במשך תקופה ארוכה, בכל פעם עוד קצת ועוד קצת התקרבה.

פינקה אותה באוכל טעים וכך החששות של אלבי החלו לאט-לאט לעבור והיא נתנה לגשת אליה וללטף אותה. תהילה אספה אותה משם אליה, וכיום אלבי היא הכלבה הכי מפונקת ואהובה שיש.
מדהימה עם אנשים, מדהימה עם כלבים – פשוט כלבה מושלמת.

רואים בעיניים שלה כמה שהיא אסירת תודה על הפינה החמה שקיבלה.

ועכשיו אנחנו מחפשים עבורה בית לא פחות ממושלם כמוה. בית שיבין את הצרכים שלה, שידאג לפינה החמה עבורה, ידאג לחשוף אותה כמה שיותר לאנשים וכלבים – ובתמורה המשפחה תזכה לכלבה מאושרת ושמחה❤️.

0548191097 – לפרטים נוספים.

למציאת ואימוץ חברים חדשים לחיים:

"משפחה על ארבע"-יבנה

https://g.co/kgs/wmRRvk

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן