חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקי סעדה, מנכ"ל קריית החינוך 'גבעת וושינגטון' – חתן פרס ירושלים למפעל חיים

פורש לגימלאות לאחר יותר מ-20 שנים בתפקיד ויותר מ-50 שנים במוסדות הקרייה

יקי סעדה, מנכ"ל קריית החינוך 'גבעת וושינגטון', נשוי לנאווה, אב ל-5 וסב ל-9 נכדים הודיע על פרישתו לגמלאות בתום שנת הלימודים הנוכחית, לאחר יותר מ-20 שנות כהונה בתפקיד.

לאחרונה התבשר סעדה כי זכה בפרס ירושלים למפעל חיים – אות כבוד על פועלו המבורך במשך שנים רבות למען העצמת עולם החינוך בישראל, על הקמת מוסדות לתפארת, על ניהול שוטף ובניית דורות של מחנכים.

סעדה הגיע ל'גבעת וושינגטון' כילד, שם למד והתחנך, משם התגייס, ולאחר מכן כיהן בכל התפקידים במוסד החינוכי עד לניהול כולל של כל קריית החינוך.

עם הודעתו של סעדה על פרישתו הקים בנצי דל, יו"ר הוועד המנהל של קריית החינוך, ועדת איתור לתפקיד. בחודש האחרון התקיימו המיונים ובקרוב תפורסם הודעה על מינויו של המנכ"ל החדש.

דל ציין הבוקר: "יקי ניהל את קריית החינוך ביד רמה שנים רבות, ועוד קודם לכן שימש בה במגוון תפקידים משפיעים. 'גבעת וושינגטון' היא חייו, ובשנותיו הרבות בה הוא פיתח אותה פיזית ופדגוגית באופן משמעותי ביותר והביא אותה לכדי קריית חינוך משגשגת הכוללת מגוון מוסדות חינוך והוראה מובילים.

הנהלת 'גבעת וושינגטון' מוקירה ומודה ליקי על כל פועלו ומרצו למען הגבעה ומוסדותיה".

סעדה: "מאז היותי ילד בן 14 ועד לפרישתי לגימלאות השנה (4 שנים שרות בצה״ל ו-4 שנים בשליחות חינוכית) 52 שנים שלמות אני ב'גבעת וושינגטון'. אני אוהב את המקום, את צוות העובדים ואת כל 2,500 הלומדים ב-10 מוסדות הגבעה. כאחד שמכיר את 'גבעת וושינגטון' לפני 50 שנה, אני גאה לראות להיכן הגיעה הגבעה ודורות של תלמידים ומחנכים בוגרי הגבעה. כבוד היה לי לנהל מקום מפואר כזה ואני מאמין שהמקום עדיין לא אמר את מילתו האחרונה".

[] צילום: ארכיון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן