חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי מפחד מדיגיטל?!

נתן רונן-איש יבנה, בטור ידידותי למשתמשי שירותים דיגיטליים - שאנחנו לא תמיד מבסוטים מהם

[] נתן רונן, איש יבנה

אני לא יודע מה איתכם, אבל העובדה שבנקים סגרו סניפים ואנחנו צריכים להתמודד רק עם מכונות מעצבנת אותי. לחכות למענה אנושי הפך ללוקסוס. אני כועס על הבנקאים שהחזירות וגריפת הון נוסף מעמלות שלנו, העבירה אותם על דעתם.

קופות החולים מוצאות עצמן מול משבר. רוב הרופאים שבאו בשנות התשעים מרחבי ברית המועצות יצאו לפנסיה ואין להם תחליף. יש חוסר ברופאים מומחים במיוחד לנוכח העובדה שהאוכלוסייה גדלה.

אנחנו בקופת-חולים 'מאוחדת' מאז שהיינו סטודנטים באוניברסיטה העברית, והיינו מקבלים טיפולי חינם ב'הדסה', ובשנה האחרונה הם עשו מהפיכה דיגיטלית.

כבר אמרתי לכם לעיל מה אני חושב על כל המושגים האלה: "היברידי", "דיגיטלי" – ססמאות שאני תמיד חושד בהן שהן כיסוי שיווקי לתרגיל שהם מוכרים לך שזה לטובתך – אבל בעצם ככה הם יכולים לצמצם בבינוי מרפאות ובקבלת קהל, ולחסוך המון כסף.

אז הבוקר הייתה לי הפתעה נעימה.
לא התחשק לי לנסוע למרפאה המלאה באנשים עם שפעות/קורונה ( שלא הלכו להתחסן) והזמנתי לראשונה בחיי תור לפגישה דיגיטלית עם רופא.

כל הקביעה הייתה קלה מאד, קיבלתי מסרון לטלפון הנייד רבע-שעה לפני התור, עם לינק לכתובת הפגישה שעלתה אוטומטית בנייד שלי ופתחה לבד חלון שיחת וידאו. תוך כדי המתנה התבקשתי לכתוב מה מטרת הפגישה, צירפתי צילום של תוצאות ממכון לבדיקות חיצוניות שלא נמצא בתיק האישי בקופ"ח, וחיכיתי לתורי בשיחת וידאו.

המתנתי כדקה וחצי, כשהמסך מודיע לי שהרופא כבר נמצא בחדר איתי, וקורא ברגע זה את הבדיקות שלי ומייד עולה – ואכן הרופא עלה מולי, התמונה היתה חדה, שמעתי אותו מצויין, הרופא היה סובלני לכל שאלותיי ופחדיי והיה בהחלט מעודכן בתיק באישי שלי.

מה אגיד לכם? תענוג. יחי הקידמה (כשהיא משרתת גם אותי).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן