חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבנה – ראש העיר גבאי מכריז: "גשר עילי מעל החפירות כפי שהוצג על-ידי גורמים שונים -לא יקום ולא יהיה!"

ראש עיריית יבנה רועי גבאי היה אמש איש בשורות כאשר הודיע בפוסט לתושבי העיר: "תל-יבנה והממצאים הארכיאולוגיים שבאתר החפירות יישמרו!". גבאי ציין כי הוא מקיים קשר שוטף עם גורמי הממשלה והתכנון בכדי להבטיח שתכניות הפיתוח של העיר, לרבות התכנית להקמת השכונה העתידית 'יבנה-מזרח', לא יפגעו בממצאים הארכיאולוגיים שנתגלו בעיר.

"אני פועל יחד עם גורמי התכנון שלנו לכך שפיתוח האזור יבטיח את שימור הממצאים. גשר עילי מעל החפירות כפי שהוצג ע"י גורמים שונים לא יקום ולא יהיה!".

גבאי הוסיף ועדכן את התושבים בעניין  מערך הסייעות בגנים ובצהרונים (תומכות הוראה): "המחסור הארצי בכח-אדם אינו פוסח על יבנה, אך במקרה שלנו החלטתי ש"צרת רבים – אינה נחמה" ".

ראש העיר חשף כי הנהלת העירייה פועלת לקראת פיילוט רשותי נרחב ומשמעותי בעניין, הכולל עבודת מטה בשותפות אגף החינוך, משאבי אנוש, דוברות העירייה, גזברות, מחלקת גני הילדים, ועד העובדים, הרשת למרכזים קהילתיים והנהגת ההורים העירונית.

"אנו מקדמים בימים אלה מודל שיביא לעידוד ולקידום מעמדן של תומכות ההוראה ויאפשר לייצב את כח האדם במוסדות החינוך והצהרונים. הדברים נבחנים בראייה מערכתית, במקביל לצעדים שנוקט מרכז השלטון המקומי מול הממשלה. כלל הפעילויות והצעדים יפורסמו בימים הקרובים ואני בטוח שנוכל לבשר על יציאה לדרך חדשה", ציין.

ראש העיר גבאי הוסיף וציין בפנייתו לתושבים: "אני ער לשיח ברשתות החברתיות, לפרגון ולתמיכה שלכם וגם לביקורת בתחומים שונים. אני מודה לכם על כל דעה ומחשבה שעולה, אני קשוב לדברים ובמקרים רבים זה עוזר לנו להיות טובים יותר. אני שמח לעדכן שפתחתי שני ערוצי קשר חדשים וישירים ואני מזמין אתכם לפנות אליי דרכם כדי שאוכל להתייחס, לחזור אליכם בזמן סביר ולעקוב אחר הפניות, מה שאני מתקשה לעשות ברשתות כעת.

תוכלו לפנות בדואר אלקטרוני: [email protected], או בהודעת 'וואטסאפ': 054-9513737.

פניות על מפגעים ותקלות יש להפנות למרכז השליטה העירוני 106, או בהודעת 'וואטסאפ' למספר: 052-7215212".

[] צילומים: ארכיון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן