חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רחובות: 'כללית' משיקה שירות ייחודי לנשים

נשות רחובות - הכירו את ד"ר נועה חובב - מנהלת מרפאת 'כללית' לגיל המעבר לנשים ב'אחוזת הנשיא'

גיל המעבר מהווה תקופה חשובה בחיי האישה – לשינויים הביולוגים המתרחשים בגיל המעבר השפעה משמעותית על הגוף ועל הנפש. 'כללית' השיקה לאחרונה מרפאת גיל המעבר ברחובות, המספקת מענה לנשים באמצע העשור החמישי לחייהן ומתמקדת בשיפור איכות חייהן.

"כל מטופלת שמגיעה לפגישה אחת על אחת זוכה ליחס אישי". ד"ר חובב [] צילום: דנה אופיר
״השינויים ההורמונליים החלים בגוף האישה בתקופה זו גורמים להפסקת המחזור ובעקבותיו להופעת תופעות מטרידות כמו מצבי רוח משתנים, גלי חום, הזעות בלתי נשלטות, עייפות, ירידה בחשק המיני, דכדוך ואף דיכאון״, מסבירה ד״ר נועה חובב, מנהלת המרפאה, ומציינת: ״אל הכאוס ההורמונלי הזה מתווספים אתגרים נוספים כמו מחלות כרוניות שמתחילות בגיל הזה וביניהן יתר לחץ-דם, סכרת, היפרכולסטרולמיה (יתר כולסטרול בדם), ירידה בצפיפות העצם, ירידה בתפקודי הזיכרון, שינויים מטבוליים וכמובן עניינים נוספים שמעסיקים ומטרידים אותן בתקופה זו, כמו הורים מתבגרים שזקוקים יותר לתשומת ליבנו ולעזרתנו, ילדים שעוזבים את הבית, או שלא עוזבים את הבית, זוגיות ארוכת שנים שנשחקת, משבר אמצע חיים של בן הזוג, חוסר שביעות רצון בעבודה ורצון להגיע לאיזון חדש ומספק יותר ועוד".

"במרפאה כל מטופלת שמגיעה לפגישה אחת על אחת זוכה ליחס אישי, אוזן קשבת וטיפול מותאם אישית. יחד עם המטופלת אנחנו מתכננות כיצד ניתן להגיע לאיזון נכון ולאיכות חיים טובה יותר, תוך דגש על רפואה מניעתית״, היא מסבירה.

מרפאת גיל המעבר מיועדת לנשים בגיל 45 ומעלה, או נשים צעירות יותר שסובלת ממנופאוזה מוקדמת טבעית או על רקע ניתוחי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן