חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופסוף איש ציבור ראשון בישראל עם יושרה, מוסר ואנושיות

פרשת מחדל 'אסותא' - מאיר שטרית, שר לשעבר, ח"כ לשעבר וראש עיריית יבנה הראשון, בפוסט נוגע ללב, ומהלב [] כבוד גדול לאישיות הציבורית הראשונה בעלת התעוזה והיושרה לומר את האמת, ללא פחד מדעת הקהל, ללא כחל ושרק, וללא שמירה על עקרון הפוליטיקלי קורקט [] תודה על אנושיות שנראה שפסה מן הארץ בשנים האחרונות

[] רובי שטיינברג

מאיר שטרית, לשעבר שר בכיר בממשלות ישראל וראש עיריית יבנה הראשון, התייחס לפני שעה קלה לראשונה לפרשת מחדל החלפת העוברים ב'אסותא' המטלטלת את המדינה מזה עשרה ימים – והוא איש הציבור הבכיר הראשון המביע את עמדתו בעניין.

קול שפוי, במדינה שנראה כי בכל יום מאבדת עוד קצת משפיותה.

וכך כתב בפוסט שפרסם:

מזל טוב! האם ההרה מפרשת 'אסותא' ילדה היום את בתה וזהו בדיוק הרגע לבקש מבית-חולים 'אסותא' להפסיק ולהטריד את האם, ואת התינוקת.

בזמן שהאם מבקשת בכל כלי תקשורת אפשרי להניח לה לנפשה, ולאפשר לה לגדל את ילדתה בנחת -בבית-חולים 'אסותא' ממשיכים עם הסחרור המשפטי סביב ראשה של האם הטריה, והתינוקת.

כשם שילד מאומץ יכול לבחור את חשיפת שם הוריו הביולוגיים בזמן שהוא בגיר, גם במקרה זה יש לאפשר לילדה לעשות זאת באופן עצמאי כאשר תהיה בגירה ונפשה הרכה תוכל להכיל זאת.

העובדה שהתקרית החמורה הזאת קרתה בין כותלי בית החולים 'אסותא' היא קשה בפני עצמה ומחייבת בדיקה ובירור עמוקים עד ליסוד העניין, עם תיקון משמעותי של התהליך.

העובדה שהאם מעוניינת לגדל את הילדה כשלה, ונוצרה בתוך רחמה כשלה, רק מחזקת ומצדיקה את בקשתה של האם לאפשר לה לגדל את ילדתה בנחת.

הניחו לאם ולילדה, ומקדו את האנרגיות בתיקון התהליך ובמציאת התקלה, למען לא יקרו כאלו מקרים בעתיד.

מזל טוב לאם היולדת, גדלי את סופיה הקטנה בנחת, ושתזכו לבריאות, אושר, שלווה וחיים מלאים בטוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן