חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כוכב ביבנה?

תושב העיר יבנה, אורן יצחקי בן 35, משיק ליין בריאות חדש של רשת מאפיות מוכרת

אורן יצחקי הוא בעל עסק מצליח בעיר TEAM-O. עם סוללה של מאמנים שעוברים הכשרה והשתלמות על שיטת האימון שלו.
אורן התראיין מספר פעמים בערוצי התקשורת המוכרים ובקרוב מאוד הולך להופיע בתוכנית ייחודית ומעניינת שהפרטים עדיין אסורים לפרסום. עד עכשיו ראינו אותו מופיע בתוכנית של "אודטה" ובתוכניות אירוח נוספות, וכמובן נינג'ה ישראל.

מי שמכיר את אורן יודע שהוא עבר ילדות מאתגרת ביותר. מילד בתת משקל צנום רזה וחלש שנזרק ממסגרת למסגרת . היפראקטיבי שלא מצליח להשתלב , גם אחרי בדיקות של מספר מומחים שום דבר לא עזר.

בעקבות מקרה בפארק בתור ילד עף לכיונו כדור שעל פניו אמור לתת מכה קטנה אך גרם לנזק גופני ושברים. אורן יצחקי :"המכה הזו עשתה עבורי את השינוי הגדול בחיי ,פה הגיע נקודת המפנה שלי והתחלתי את מסע חיי. אז איך מילד בתת משקל הצליח להפוך למאמן במשקל 67 קילו של מסת שריר נטו. ילד שסבל מדחיית מתמדת בקרב בנות במשך כל ילדותו הפך לאליל נשים והשראה לגברים .
אורן מתחזק למעלה מ 10,000 עוקבים באינסטגרם שהרוב המובהק שייך למין הנשי. הכול זה החלטה בחיים ושינוי מחשבה".

עוד אמר: "דרך למידה אגרסיבית על תזונה וגוף האדם , קריאת מאמרים , והמון עבודה עצמית "הספורט ריפא אותי. הפכתי להרקולס חזק פיזית,נפשית, מנטלית ורוחנית. המסר של אורן לעולם שלא צריך תואר או בגרות כדי להוכיח שאפשר להצליח. אם הייתי מקשיב לאלו שאמרו שלא ייצא ממני כלום לא הייתי מגיע לאן שהגעתי היום . הכל זה טמון בכוח רצון עבודה קשה ואמונה עצמית שתניב תוצאות. הרבה אנשים חושבים שהצלחת התהליך שלהם קשורה למעשה רק לפן הפיזי. עם זאת חשוב לדעת שאם הפן המנטלי לא משלים את העבודה התהליך שלנו כנראה לא יצליח בסופו של דבר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן