לאחר 15 שנות פעילות מגיעים לארץ במסגרת התוכנית יותר מ-12,000 מתנדבים מ- 62 מדינות ברחבי העולם.
חברת "טללים" אחראית על התיווך שבין הצעירים המגיעים לארץ ובין מקומות העבודה השונים, החל מחברות במגזר הפרטי ועד לעמותות ומשרדי ממשלה. על אלה, ישנם גם בעלי עסקים קטנים הפותחים את דלת ההזדמנויות ומאפשרים לצעירים להתמקצע בתחומם. שניים מהם, שעובדים ביחד בשיתוף פעולה עם לקוחות משותפים עם אלעד לוי מנכ"ל חברת "שקוף מדיה" חברה המתמחה בעיצוב ובניית אתרים, ואוהלי נגר וערן שחר מנכ"לים של "ת'כלס דיגיטל" חברת פרסום שיווק וליווי עסקי. החברות ממוקמות בפארק המדע ברחובות ומספקות שירותים לעסקים מקומיים וארציים. : "כששמענו על "פרויקט מס"ע" גילינו עולם של תוכניות ותכנים שמחברות את ישראל לצעירים מחו"ל בדגש על שוק ההייטק. התחברנו לתוכנית מס"ע בניהול קבוצת טללים שעוסקת בעידוד עליה. הקשר המקצועי עם המתנדבים מחו"ל הוא וין וין לשני הצדדים. הם חושפים אותנו לחשיבה אחרת, מספרים לנו על הזהות היהודית שלהם בארץ המקור. אין ספק שגם אנחנו לומדים מהם על יהדות ואהבת הארץ, ולאחר שיתאקלמו – אנו מרוויחים שוב אותם כעובדים חרוצים, נאמנים ומלאי מוטיבציה בשוק ההייטק שבו כידוע- חסרים עובדים".
ההיכרות היום יומית עם החוויה הישראלית גורמת להם לזנוח את הדעות הקדומות איתן הגיעו לתוכנית ובעצם משנים מקצה לקצה את עמדותיהם כלפי ישראל וכך הם נרתמים למאמץ ההסברה והופכים להיות לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל. יותר מ 20% מבוגרי כלל התוכניות בוחרים בסיומה של השנה לא לחזור אל ארץ המקור שלהם אלא להישאר בארץ, לבסס את חייהם כאן ובעצם לעשות עלייה ולהקים בית ומשפחה בישראל.