בעוד הצורך בקידום אתרים לא השתנה, השיטות בהן משתמשים והאסטרטגיות שצריך לנקוט בהחלט משתנות. כמו כן חשוב לזכור שקידום אתרים הוא אינו פעולה חד פעמית, אלא דבר אשר צריך לעשות באופן קבוע על מנת לשמר את מקומכם במנועי החיפוש ולא להידחק כלפי מטה. אם יש לכם אתר אינטרנט חשוב שתשקיעו בקידומו, תוכלו לעשות זאת בקלות עם מקדם אתרים פרילנסר.
מי שמכתיב את הסטנדרטים בתחום קידום האתרים היא בעיקר גוגל המפעילה את מנוע החיפוש המשמעותי ביותר באינטרנט. גוגל תמיד שואפת להעניק לגולשים תוצאות חיפוש איכותיות אשר יביאו תועלת לגולשים ולכן היא משתמשת באלוגריתם משכולל (שתמיד עובר שינויים). מקדם אתרים פרילנסר חייב להיות עם יד על הדופק ולעקוב אחריי על ההודעות שגוגל משחררת על מנת להפוך את האתר לידידותי יותר עבור מנוע החיפוש ועל מנת להתאים לסטנדרטים המשתנים. האלוגריתם של גוגל תמיד משתנה וסטנדרטים שהיו נכונים לפני שנה או שנתיים, יתכן שאינם רלוונטיים. אז מה בעצם צפוי בתחום קידום האתרים בשנת 2020?
תוכן היה ונשאר דבר חשוב, אך גוגל השתפרה ביכולות ניתוח התוכן שלה והיא מתעדפת אתרים בעלי תוכן מפורט, איכותי ורלוונטי. אם רק לפני שנתיים או שלוש השתמשנו במאמרים קצרים של 400-500 מילים, היום אנו זקוקים לתכנים בהיקף גדול יותר של 500-1000 מילים. אך לא רק מספר המילים קובע, חשוב מאוד שהתכנים יהיו איכותיים ויעשו שימוש נכון במילות החיפוש. מסיבה זו מקדם אתרים פרי לנסר עובד תמיד עם כותבי תכנים אשר יכולים לספק לאתר תכנים איכותיים, כמו למשל מדריכים אינפורמטיביים לגולשים.
עוד נקודה חשובה אשר צפויה להיות חשובה יותר השנה היא תשומת הלב לחיפוש הקולי. חיפוש קולי בגוגל הוא אינו דבר חדש, אך הוא הולך ומשתכלל והיום הוא תומך בלמעלה מ 60 שפות והשימוש בו הולך ומתרחב. בשנים קודמות, אולי לא ניתנה תשומת לב מספקת לנושא החיפוש הקולי. אך השנה, עם התרחבות השימוש בו, כל מקדם אתרים פרילנסר צריך להיות מודע לנושא.
כפי שאמרנו, מקדם אתרים פרילנסר תמיד חייב להכיר את כמה שאפשר את השיטות בהן גוגל מעריכה את האתר. אך יש להבין את העיקרון שעומד מאחורי זה ולא לחפש אחר שיטות קסם. מי שיצליח לספק איכות לגולשים יצליח גם להגיע למקום טוב במנוע החיפוש. לגוגל יש יכולות אדירות של מעקב אחר התנהגות הגולשים וחשוב לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר אשר מבין היטב את יכולותיה של גוגל ויודע כיצד להתנהל.